Dankjewel, vriend!Gefeliciteerd Feyenoorders!
Ik ben niet je vriend, kutlul!Dankjewel, vriend!
Dankjewel vriend.Gefeliciteerd Feyenoorders!
Graag gedaan wappie.Dankjewel vriend.
Thanks!Gefeliciteerd Feyenoorders, erg goed.
En dat van Gaal Sinisterra maar over het blijft zien kun je zeker ook niet over uit?Onbegrijpelijk dat Kukcu niet in de voorselectie van Oranje zit.
Die is niet zo goed.En dat van Gaal Sinisterra maar over het blijft zien kun je zeker ook niet over uit?
Dat wint Kopenhagen toch wel.Die is niet zo goed.
Wat ik trouwens wel onbegrijpelijk vind is dat er voor vanavond geen bookie is voor PSV.
Zal jou, als liefhebber van het Balkanvoetbal, toch ook wel een beetje verdriet doen om de beste ploeg uit Servië zo te zien ploeteren.Feyenoord was prima, maar de tegenstander wel heel erg matig.
Op naar de volgende ronde!!
Zal jou, als liefhebber van het Balkanvoetbal, toch ook wel een beetje verdriet doen om de beste ploeg uit Servië zo te zien ploeteren.
Dankjewel!Keurig gedaan van Feyenoord, gefeliciteerd heren Feyenoorders! Jullie lijken vanavond de eer van Nederland hoog te houden!
Dragan Stojkovic!Valt wel mee,
Ik was fan van het Rode ster team uit begin jaren 90-tig.
En het nationale elftal van Joegoslavië dat sterk was in die tijd.
Inderdaad... Zo zonde dat dat Rode Ster team in 1991 zo'n betonvoetbalfinale afleverde in de EC1-finale tegen Marseille... 2 juwelen van ploegen die 120 minuten lang betonvoetbal speelden.Dragan Stojkovic!