Feyenoord in Europa

erka

Well-known member
Niet gek dat Berghuis nog bij Feyenoord speelt. Een beetje dragende speler schiet er zelf 4 in tegen dit armzalige Zagreb :sneaky:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom zitten een Ajacied, Groningert en Heerenveenert nog naar deze wedstrijd te kijken, terwijl alle Feyenoorders inmiddels allang afgehaakt zijn?
 

Susaa

Well-known member
Het was echt slecht...

Heel Nederland weet dat Narsingh alleen rechtsbuiten kan spelen, waarom dan niet een keer Berghuis op links denk ik dan.

En als je al baalt als Linssen uitvalt dan weet je wel wat voor een avond het gaat worden:cry:

Volgende week 0-2 dan maar met 2 doelpunten van Jörgensen😜
 

Batigoal

Well-known member
Waarom zitten een Ajacied, Groningert en Heerenveenert nog naar deze wedstrijd te kijken, terwijl alle Feyenoorders inmiddels allang afgehaakt zijn?

Omdat ik sinds mijn jongste jaren hartstochtelijk fan ben van Dinamo Zagreb.
 

zwammy

Well-known member
Jammer mannen, ik heb sinds ik meerdere keren in Kroatië ben geweest een beetje een afkeer gekregen van Zagreb dus ik was niet helemaal anti Feyenoord vandaag. Maar goed, kan ook niet zeggen dat ik baal nu. Maar goed, hier hebben we helemaal niets aan, aan dit verhaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer mannen, ik heb sinds ik meerdere keren in Kroatië ben geweest een beetje een afkeer gekregen van Zagreb dus ik was niet helemaal anti Feyenoord vandaag. Maar goed, kan ook niet zeggen dat ik baal nu. Maar goed, hier hebben we helemaal niets aan, aan dit verhaal.

Toch bedankt voor het vertellen!
 
Bovenaan