Jammer Feyenoorders. Volgende keer beter!
Eindelijk een kenner hier op DVK!Boeie, stelletje haters!!1!! We worden gewoon kampioen!1!!! En de EUAFA Cup gedoe winnen we ook!1!!1!!!
Volgende week winnen in Oostenrijk en Feyenoord is gewoon door...Jammer Feyenoorders. Volgende keer beter!
Dankjewel goede vriend!Dankje, vriend! Jullie veel succes zometeen!
Waarom zitten een Ajacied, Groningert en Heerenveenert nog naar deze wedstrijd te kijken, terwijl alle Feyenoorders inmiddels allang afgehaakt zijn?
Ik wilde net zoals Jamel reageren op jouw post!Dankjewel goede vriend!
Kijk JFK, zo kan het ook!
Waarom zitten een Ajacied, Groningert en Heerenveenert nog naar deze wedstrijd te kijken, terwijl alle Feyenoorders inmiddels allang afgehaakt zijn?
Ik dacht dat jij altijd voor Granada was.Omdat ik sinds mijn jongste jaren hartstochtelijk fan ben van Dinamo Zagreb.
Omdat ik sinds mijn jongste jaren hartstochtelijk fan ben van Dinamo Zagreb.
Jammer mannen, ik heb sinds ik meerdere keren in Kroatië ben geweest een beetje een afkeer gekregen van Zagreb dus ik was niet helemaal anti Feyenoord vandaag. Maar goed, kan ook niet zeggen dat ik baal nu. Maar goed, hier hebben we helemaal niets aan, aan dit verhaal.
Vanwaar die afkeer van Zagreb naar je bezoekjes?Graag gedaan jongen, fijn dat echte cultuur nog word gewaardeerd!