Zuid Holland heeft code oranje om 20.00, noord Holland vanaf 22.00. Dus het zal echt wel waaien om 18.00 in Rotterdam (alhoewel ik Marco verhoeff hoorde zeggen dat het voor de storm juist zo goed als windstil zal zijn) maar dit zou goed moeten komenDat is te laat, rond 17u begint het al rond Rotterdam met windstoten +100 km/u. AZ gaat om 18.45 spelen ipv 21.00 maar dat is ook te laat. Dan is het daar al flink bezig.
Mocht erka ongelijk krijgen gaan we hem natuurlijk wel even met zijn allen helemaal affikken!Zuid Holland heeft code oranje om 20.00, noord Holland vanaf 22.00. Dus het zal echt wel waaien om 18.00 in Rotterdam (alhoewel ik Marco verhoeff hoorde zeggen dat het voor de storm juist zo goed als windstil zal zijn) maar dit zou goed moeten komen
Mocht erka ongelijk krijgen gaan we hem natuurlijk wel even met zijn allen helemaal affikken!
Apart dat het knmi dan pas vanaf 20.00 code oranje geeft in zuid Holland.Dit is het kaartje windstoten voor morgen 18:00, dan is de wedstrijd in Rotterdam nog bezig.
Bekijk bijlage 762482
Apart dat het knmi dan pas vanaf 20.00 code oranje geeft in zuid Holland.
extratropisch? Help me…
Helemaal niet off topic.Maar goed, we gaan wel offtopic nu.
Hup Feyenoord!
Helemaal niet off topic.
Heeft Feyenoord wind mee of niet?
Dat ligt er aan hoe de wind draait.1e helft of 2e helft?
Ik zag het net ook ja…Code Oranje voor Zuid-Holland is vervroegd naar 15:00 zoals ik al vermoedde.
Inderdaad.Maar goed, we gaan wel offtopic nu.
Hup Feyenoord!