Feyenoord in Europa

Hankie

Well-known member
Het is bij Feyenoord nog onduidelijk wanneer zij spelen. Dit kan om half 5 zijn, om 21:00 of morgen om 12 uur zonder publiek.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Volgens mij moet er bij een afgelasting de volgende dag gespeeld worden vrijdag dus. Ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor Feyenoord - PSV op zondag.

JMD

Well-known member
Volgens mij moet er bij een afgelasting de volgende dag gespeeld worden vrijdag dus. Ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor Feyenoord - PSV op zondag.
Die zal dan verplaatst worden, er moet minimaal 2 lege dagen tussen de duels zitten. In 2014 speelde PSV bij Estoril op donderdag, waarbij in de rust noodweer uitbrak, het duel werd pas op vrijdag afgemaakt. Het duel PSV - Feyenoord dat de zondag erna gepland stond werd uitgesteld.

JMD

Well-known member
Het is bij Feyenoord nog onduidelijk wanneer zij spelen. Dit kan om half 5 zijn, om 21:00 of morgen om 12 uur zonder publiek.
21.00 vanavond zou idioot zijn, dan is de storm volgens mij nog volop bezig en dan vraag je ook aan supporters om door de storm naar Rotterdam te komen.

erka

Well-known member
Het maakt vanavond inderdaad niet uit want om 21:00 is het nog steeds heftig genoeg.

Wat er ook besloten wordt, vandaag zie ik het niet gespeeld worden. En AZ moet nog verder vervroegd worden, dat zou nog wel om 16:30 kunnen.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Gewoon morgenmiddag, lekker voetbal kijken. Wel jammer als PSV niet doorgaat op zondag, die zijn nu aardig op dreef.

JMD

Well-known member
Van de liveblog van VI: "De laatste update is dat het overleg flink is uitgelopen. De partijen zijn er nog altijd niet uit. Alle drie de opties die we eerder meldden, zijn nog altijd realistisch."

Bovenaan