Feyenoord in Europa

JMD

Well-known member
Keurige zege

Bij deze eindstand zou het Benfica of Monaco zijn in de volgende ronde voor Feyenoord. Dat is niet ondoenlijk.

Susaa

Well-known member
Keurige zege

Bij deze eindstand zou het Benfica of Monaco zijn in de volgende ronde voor Feyenoord. Dat is niet ondoenlijk.

Hou op zeg.

Prima overwinning en onze dartele vleugelaanvallers doen het prima!!

Verdedigend vind ik het bijzonder kwetsbaar met Smal, Beelen, Wellenrauter en een Trauner (die op zijn retour is) gaan we het niet redden. Jammer dat die Lotomba er de komende maanden niet bij is, die had wel de power die nodig is.

Maar goed 10 punten!!

JMD

Well-known member
Heb je hem weer. Het is 99% zeker met nog twee ronden dat het niet precies deze stand blijft.
Jep. Eens, daarom zeg ik ook ‘bij deze stand’. Ik zeg nergens dat dat ook de eindstand wordt.
Als je alleen maar mag kijken naar wat er later gaat gebeuren als alles beslist is kunnen we wel stoppen me5 alle peilingen, voorbeschouwingen, vooruitblikken enz…

Maasveld

Well-known member
Jep. Eens, daarom zeg ik ook ‘bij deze stand’. Ik zeg nergens dat dat ook de eindstand wordt.
Als je alleen maar mag kijken naar wat er later gaat gebeuren als alles beslist is kunnen we wel stoppen me5 alle peilingen, voorbeschouwingen, vooruitblikken enz…
Dat is ook echt hetzelfde inderdaad.

JMD

Well-known member
Dat is ook echt hetzelfde inderdaad.
Zeker wel. Ook in die andere zaken zit dan altijd een variatie van onduidelijkheid in.
Voor bv een Grand Slamtennistoernooi wordt ook altijd al gekeken wat bv potentiële kwartfinaleparingen zijn, terwijl er dan nog 4 rondes afgewerkt moeten worden
Bij een groot voetbaltoernooi worden er ook altijd pooltjes gedaan, gekeken tegen wie je eventueel in de 1/8 finaLe uit kan komen enz.

PES5

Administrator
Forumleiding
Een poule van 4 of een vaste beginpositie zoals bij tennis is wel heel iets anders dan een competitie met 36 clubs waarin iedere plek van 1 tm 24 een andere uitkomst heeft.

erka

Well-known member
Een poule van 4 of een vaste beginpositie zoals bij tennis is wel heel iets anders dan een competitie met 36 clubs waarin iedere plek van 1 tm 24 een andere uitkomst heeft.

Elke wedstrijd heeft 3 uitkomsten (winst, verlies, gelijk). Laat ik de score buiten beschouwing. Elke ronde heeft 12 wedstrijden. Dat zijn al 3^12 (3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3) mogelijke combinaties van resultaten. In één ronde. Dat zijn er dus 531.441. Er zijn nog twee ronden te spelen. Dat zijn 24 wedstrijden. Dus dan hebben we het over 3^24 mogelijke combinaties van resultaten. Dat zijn 282.429.536.481 mogelijke combinaties van resultaten.

Bovenaan