Bij deze eindstand zou het Benfica of Monaco zijn in de volgende ronde voor Feyenoord. Dat is niet ondoenlijk.
Sluit ik me bij aan. Chapeau mannen!Prima overwinning.
Gefeliciteerd Feyenoorders!
Inderdaad, dat soort ploegen kunnen ook een bananenschil zijn.Goed nieuws dus! 99% kans dus dat ze niet tegen Benfica of Monaco moeten.
Keurige zege
Bij deze eindstand zou het Benfica of Monaco zijn in de volgende ronde voor Feyenoord. Dat is niet ondoenlijk.
Jep. Eens, daarom zeg ik ook ‘bij deze stand’. Ik zeg nergens dat dat ook de eindstand wordt.Heb je hem weer. Het is 99% zeker met nog twee ronden dat het niet precies deze stand blijft.
Dat is ook echt hetzelfde inderdaad.Jep. Eens, daarom zeg ik ook ‘bij deze stand’. Ik zeg nergens dat dat ook de eindstand wordt.
Als je alleen maar mag kijken naar wat er later gaat gebeuren als alles beslist is kunnen we wel stoppen me5 alle peilingen, voorbeschouwingen, vooruitblikken enz…
Zeker wel. Ook in die andere zaken zit dan altijd een variatie van onduidelijkheid in.Dat is ook echt hetzelfde inderdaad.
Een poule van 4 of een vaste beginpositie zoals bij tennis is wel heel iets anders dan een competitie met 36 clubs waarin iedere plek van 1 tm 24 een andere uitkomst heeft.
Doe dit eens lekker in een cijferneuktopic.