Feyenoord in Europa

JMD

Well-known member
Eigenlijk is het zo’n zelfde iets als gisteren met saibari. Je wordt bestraft voor waar de voer neerkomt als je hem neerzet… beetje idioot

gevegt

Well-known member
Eigenlijk is het zo’n zelfde iets als gisteren met saibari. Je wordt bestraft voor waar de voer neerkomt als je hem neerzet… beetje idioot
Hoewel de situatie anders was, wordt het wel gezien als een zelfde soort overtreding. In mijn ogen ook terecht. Voor deze regel werd er vaak heel bewust ongestraft op een voet getrapt of doorgehaald op een enkel of achillespees.

JMD

Well-known member
Hoewel de situatie anders was, wordt het wel gezien als een zelfde soort overtreding. In mijn ogen ook terecht. Voor deze regel werd er vaak heel bewust ongestraft op een voet getrapt of doorgehaald op een enkel of achillespees.
Oké, maar in dit geval was het zowel bij saibari als nadje niet bewust. Als je dan 20 camera’s hebt om terug te kijken mag je dat wel zien als scheidsrechter

Jacco

Well-known member
Zeer terechte nederlaag.
Feyenoord laat een directe concurrent voor beide Nederlandse ploegen in leven.

Het grote manco is volgens mij het ontbreken van een echte spits. Juist tegen ploegen waarin je favoriet bent moet je aanval op orde zijn.
Dat was het bij Feyenoord duidelijk niet.

Bovenaan