Feyenoord in Europa

JMD

Well-known member
Komende twee thuiswedstrijden voor Feyenoord tegen Salzburg en Praag. Beide winnen en je staat zo goed als zeker bij de laatste 24. Had ik niet verwacht gezien het programma,. De andere duels voor Feyenoord zijn bij man city, thuis tegen bayern en bij Lille. Alleen Lille uit heb je een reeele kans op punten
 

Miramar

Well-known member
Komende twee thuiswedstrijden voor Feyenoord tegen Salzburg en Praag. Beide winnen en je staat zo goed als zeker bij de laatste 24. Had ik niet verwacht gezien het programma,. De andere duels voor Feyenoord zijn bij man city, thuis tegen bayern en bij Lille. Alleen Lille uit heb je een reeele kans op punten
Lille wint uit bij atletico
 

JMD

Well-known member
Feyenoord heeft voor het eerst sinds 1974 twee ec1 duels op rij 3 of meer doelpunten gescoord

En het is tevens de eerste uitoverwinning van een Nederlandse ploeg bij Benfica sinds psv in 1975…
 

Abubakari

Well-known member
Mooi hoor. Ze zullen bij Benfica vooraf vast ook nog aan de oefenwedstrijd gedacht hebben. Aardige revanche.


Komende twee thuiswedstrijden voor Feyenoord tegen Salzburg en Praag. Beide winnen en je staat zo goed als zeker bij de laatste 24. Had ik niet verwacht gezien het programma,. De andere duels voor Feyenoord zijn bij man city, thuis tegen bayern en bij Lille. Alleen Lille uit heb je een reeele kans op punten
Voetbal is geen wiskunde waarbij je de uitkomst uit kunt rekenen.
 
Bovenaan