Feyenoord in Europa

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit kan zomaar weer een 3-3 wedstrijd worden. Lekker tempo!
Ja ik vind het echt prachtig. Twee teams die verschrikkelijk veel op elkaar lijken. Intensiteit boven zuiverheid. Vechten voor elke meter. Heerlijk man. Het klinkt gek, maar ik ben er na al die klote Europese seizoenen best wel trots op dat we ons nu kunnen meten met dit soort ploegen.
 

Batigoal

Well-known member
Ja ik vind het echt prachtig. Twee teams die verschrikkelijk veel op elkaar lijken. Intensiteit boven zuiverheid. Vechten voor elke meter. Heerlijk man. Het klinkt gek, maar ik ben er na al die klote Europese seizoenen best wel trots op dat we ons nu kunnen meten met dit soort ploegen.
Zeker dat kan ik me voorstellen, wat dat betreft is de Conference League een leuke toevoeging om wat leuke wedstrijden te zien als het in de EL niet lukt.

Voor de zekerheid toch even vragen: je weet dat Feyenoord vanavond níet in de rood-witte shirts speelt?
 

gevegt

Well-known member
Zeker dat kan ik me voorstellen, wat dat betreft is de Conference League een leuke toevoeging om wat leuke wedstrijden te zien als het in de EL niet lukt.

Voor de zekerheid toch even vragen: je weet dat Feyenoord vanavond níet in de rood-witte shirts speelt?
Eerst!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeker dat kan ik me voorstellen, wat dat betreft is de Conference League een leuke toevoeging om wat leuke wedstrijden te zien als het in de EL niet lukt.

Voor de zekerheid toch even vragen: je weet dat Feyenoord vanavond níet in de rood-witte shirts speelt?
Haha, jazeker. Slavia was vandaag een groot deel van de eerste helft ietsje beter. Maar over vier wedstrijden ligt het zo dicht bij elkaar.
 

erka

Well-known member
Ik vind het echt onwaarschijnlijk.

Zoveel geblunder van beide kanten ziet Abu normaal niet eens bij Forward-GRC ofzo.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind het echt onwaarschijnlijk.

Zoveel geblunder van beide kanten ziet Abu normaal niet eens bij Forward-GRC ofzo.
Zulke fouten maakten ze bij Groninger Boys-Forward in 3B net inderdaad niet.😀

Ik zeg het niet vaak, maar daar komt ie…
Hup Feyenoord!
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK
Bovenaan