Feyenoord in Europa

erka

Well-known member
Die 3-3 mag op het conto van Sinisterra. Ram die bal gewoon weg naar de zijkant dan.

erka

Well-known member
Kortom: mooi potje voetbal, met heeeeeeeel veel fouten van beide ploegen en de arbitrage.

Jacco

Well-known member
wordt een mooie return! Twee hardwerkende teams met een paar leuke spelers en een slecht keeper.
Ik denk dat het volgende week weer heel dichtbij elkaar zit.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een wedstrijd zeg. Domper op het laatst, maar wat een intensiteit van begin tot eind. Twee heerlijke ploegen!

Kan volgende week nog alle kanten op.

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat je de volgende ronde kosten dat je geen normale tweede doelman hebt.

Hankie

Well-known member
Heerlijk genoten van een slechte maar ook leuke wedstrijd, zonde dat je jezelf te kort doet door zo'n kutkeeper.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk gaat er een hoop fout en baal ik van bepaalde momenten, met name van die laatste corner. Maar dit zijn wel de wedstrijden die ik het liefste zie. Twee ploegen die overal op het veld vol de duels aan gaan en aanvallend voetbal spelen. Hopelijk volgende week in Praag net zo'n leuke pot en dan uiteraard het liefst met wat geluk aan onze zijde.

Max

Administrator
Forumleiding
Geluk hebben we wel nodig ja. Gaat een hele lastige klus worden in Praag.

De statistieken wijzen overigens uit dat we weer veel te makkelijk de kansen weggeven en we zelf weer verdomd weinig echt goede kansen creëren. Met name dat laatste is echt een structureel probleem.

Bovenaan