Als ik teletekst mag geloven geldt dat voor Maccabi ook.Klopt. Je hebt wel kansjes gehad ondanks een erg matige pot.
Maccabi had inderdaad net zo makkelijk kunnen winnen.Als ik teletekst mag geloven geldt dat voor Maccabi ook.
Dus die zullen zondag tegen PSV zoals gewoonlijk wel ineens als de brandweer gaan, want dat is standaardDit elftal is net zo ruk als onder Dicky. Mentaliteit is nul.
5-0 of meer voor PSV...Dus die zullen zondag tegen PSV zoals gewoonlijk wel ineens als de brandweer gaan, want dat is standaard
Mag Jahanbakhsh dan wel mee doen? PSV heeft immers een Israëlische spits.Dus die zullen zondag tegen PSV zoals gewoonlijk wel ineens als de brandweer gaan, want dat is standaard
Mag Jahanbakhsh dan wel mee doen? PSV heeft immers een Israëlische spits.
Iran schijnt alleen moeilijk te doen als Iraanse sporters uitkomen tegen een club of sporter die voor z'n eigen land uitkomt. Niet als er een sporter in een buitenlands team meedoet.Mag Jahanbakhsh dan wel mee doen? PSV heeft immers een Israëlische spits.
Ja, die beloftes kennen we van jou...5-0 of meer voor PSV...
Doe je nu een stc-tje?Dus die zullen zondag tegen PSV zoals gewoonlijk wel ineens als de brandweer gaan, want dat is standaard
Schmidt kennende spelen we vast met een B team tegen Feyenoord.Ik fiets wel naar Amstelveen en prik de banden van de auto wel lek.
Die speelt inderdaad erg goed.Kokcu snapt eindelijk wat er verwacht wordt van hem