Die schijt nu al zeven kleuren voor Groningen uit.Van persie begon met 7 andere basisspelers, dat vind ik wel opvallend
Dat was een fout van vPersie die hij later probeerde recht te zetten.Feyenoord snapt het nog niet, in Europa moeten ze winnen, in de competitie niet…
Van persie begon met 7 andere basisspelers, dat vind ik wel opvallend
Want?Sem is boos!
Omdat er teveel BVtjes op het veld stonden.Want?
Bakte er niets van. Die Ladin kan ballen. De rest van de bankzitters bagger. Zondag verliezen en RvP mag vertrekken....Sem is boos!
Welnee, dat wordt gewoon 0-4.Bakte er niets van. Die Ladin kan ballen. De rest van de bankzitters bagger. Zondag verliezen en RvP mag vertrekken....
Toch hebben ze genoeg gekost.Bakte er niets van. Die Ladin kan ballen. De rest van de bankzitters bagger. Zondag verliezen en RvP mag vertrekken....
Het was een uitslag die je na 10 minuten al kon zien aankomen. Feyenoord speelde af en toe heel leuk breed maar tegen zo'n tegenstander weet je dat die een keer een volledig onnodig weggegeven halve kans binnentikken.Braga is toch ook gewoon het niveau van Feyenoord. Dan is deze uitslag ook niet zo vreemd.
Mijn fout. Ik las Feyenoord verdient op 1-0, dus ik was in de veronderstelling dat deze was afgekeurd. Keek zelf de wedstrijd niet, vandaar.Ik vond ze in een bepaalde fase in de 1e helft niet onaardig.
Maar idd onderhand is het een matige pot (van beiden).
Feyenoord speelde uit he.Makkie. 0-1.