Feyenoord in Europa

Hankie

Well-known member
Volstrekt niet relevant. Als je op die manier met je voet over de bal heen gaat en hem zo neerzet op een tegenstander is het altijd een overtreding.
Hij ging niet over de bal heen, want hij tikt hem door zijn benen en moet ergens landen. Ook trekt hij hem direct terug als hij de enkel voelt.

Joost

Well-known member
Hij ging niet over de bal heen, want hij tikt hem door zijn benen en moet ergens landen. Ook trekt hij hem direct terug als hij de enkel voelt.
Ik had het inderdaad fout in mijn geheugen, hij ging niet over de bal heen maar heeft zijn been in de lucht en landt na de pass op de tegenstander. Blijft het een overtreding door het inkomen. Maar absoluut geen rood.

Abubakari

Well-known member
Wat is er gebeurd met…
Scheidsrechters die een wedstrijd aanvoelen, die zoiets zien en beoordelen voor wat het is, geen opzet. Al dat strikt volgens de letter van de wet fluiten, ik vind dat helemaal niks.

• Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Wat is er gebeurd met…
Scheidsrechters die een wedstrijd aanvoelen, die zoiets zien en beoordelen voor wat het is, geen opzet. Al dat strikt volgens de letter van de wet fluiten, ik vind dat helemaal niks.
Tja, dat komt dus door de VAR omdat zo'n beetje iedereen liep te roepen dat het eerlijker moest worden. Dan krijg je heel veel meer regels en scheidsrechters die niet meer op eigen ervaring fluiten.

erka

Well-known member
Wat is er gebeurd met…

Scheidsrechter gaf dus wel terecht geel. Het was de VAR die er rood van maakte.

Bovenaan