Feyenoord in Europa

inhethoekje

Active member
Als je dit soort kansen puur voor jezelf houdt omdat je denkt te kunnen laten zien dat je erin hoort dan word het tijd om die gast te verkopen, dit wordt nooit meer wat bij Feyenoord.
Leuk voor Vitesse, te slecht voor ons.
 

JFK

Well-known member
Als je dit soort kansen puur voor jezelf houdt omdat je denkt te kunnen laten zien dat je erin hoort dan word het tijd om die gast te verkopen, dit wordt nooit meer wat bij Feyenoord.
Leuk voor Vitesse, te slecht voor ons.

Dat geldt ook voor Bilal.
 

Eresd?g?

Banned
Nog volop mogelijkheden voor Feyenoord via de counter maar helaas werden verkeerde beslissingen genomen en kwam beslissende passes niet aan. Wel jammer want met winst was je zo goed als zeker door.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer, twee punten laten liggen. Het gaat wat ver om daar enkel Vejinovic de schuld van te geven, maar ik ben wel klaar met die man. Tapia doet het daarentegen erg goed de laatste weken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord in Europa [2016/17]

Feyenoord in Europa [2016/17]

Jammer, twee punten laten liggen. Het gaat wat ver om daar enkel Vejinovic de schuld van te geven, maar ik ben wel klaar met die man. Tapia doet het daarentegen erg goed de laatste weken.

Hij speelde inderdaad ietswat ongelukkig.

Dat we niet winnen daar moet je Van Bronckhorst de schuld van geven. Die verzint het om zonder J?rgersen te spelen de tweede helft en zonder de andere mogelijke spits Kuyt halverwege de tweede helft.
 

Susa

New member
Prima Feyenoord gezien met een half oog aangezien ik aan het werk was.

Wedstrijdinstelling was niks mis mee. Jammer dat Marko die kans mist. Ik had het die jongen wel gegund.

Thuis tegen Fener zal het moeten gebeuren schat ik zo in...
 
Bovenaan