Timber is verdedigend toch wel een zwak plekje.
Of er zijn slechte verdedigers in de eredivisie of we hebben slechte spitsen in de Europese competities.Misschien dat ik het niet goed heb geïnterpreteerd maar ik zag statistieken voorbij komen van Sevilla en Atletico.
Sevilla 2 schoten op doel = 2 goals.
Atletico 3 schoten op doel = 3 goals.
Erg pijnlijk.
Of er zijn slechte verdedigers in de eredivisie of we hebben slechte spitsen in de Europese competities.
Dus moeten ze vaker schietenMisschien dat ik het niet goed heb geïnterpreteerd maar ik zag statistieken voorbij komen van Sevilla en Atletico.
Erg pijnlijk.
Ik kwam ergens de XG tegen, Fey/PSV samen 5,5 voor en 2,1 tegen... Eindresultaat 4 voor 5 tegen...Misschien dat ik het niet goed heb geïnterpreteerd maar ik zag statistieken voorbij komen van Sevilla en Atletico.
Erg pijnlijk.
Almeria is tegenwoordig in handen van Arabieren. Als die een beetje kwaad worden kopen ze heel Almere op.Almeria is dus beter dan Almere?
En die Neysiri van Sevilla, ramde een megakans op de lat. Die tellen ze dan weer niet mee.Misschien dat ik het niet goed heb geïnterpreteerd maar ik zag statistieken voorbij komen van Sevilla en Atletico.
Erg pijnlijk.
Omdat onze oud Bochummer heel goed verdedigde.En die Neysiri van Sevilla, ramde een megakans op de lat. Die tellen ze dan weer niet mee.
En dat terwijl hij niet eens op het veld stond, dan moet je wel heel goed zijn!Omdat onze oud Bochummer heel goed verdedigde.
Oei, ik dacht dat het over dat schot in de laatste minuut ging.En dat terwijl hij niet eens op het veld stond, dan moet je wel heel goed zijn!