Feyenoord in Europa

erka

Well-known member
Je drijft Atletico in eigen huis helemaal terug, ze staan met 11 man achter de bal. Probeer daar maar eens voetballend doorheen te komen

Daarom, en dat lukte Feyenoord toch nog een paar keer. Maar dan moet je dus niet corners verprutsen enzo. Dat vind ik gewoon slecht. Maar goed, verder wel eens
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeker, kun je nagaan als ze wat slimmer hadden gespeeld op het laatst, dan was het wel 3-3 geworden.

Verder prima wedstrijd van Feyenoord hoor. Dit tempo heb je in de Eredivisie niet.
Ja klopt, paar slimmigheidjes mis je nog net.

Ik merk toch een beetje een interne tweestrijd. Vooraf weet je dat dit de lastigste pot van het tijdperk Slot tot nu toe gaat zijn. Maar gedurende de wedstrijd zie je een Feyenoord wat eigenlijk 75 minuten lang beter is geweest dan Atleti en baal je op het eind toch van het resultaat. Maar realistisch gezien was dit heel erg behoorlijk voor een elftal wat bestaat uit enkel spelers voor wie dit de eerste uitwedstrijd in de groepsfase van de Champions League was.
 

Jacco

Well-known member
Moet wel lekker zijn voor een ploeg als Atletico om tegen een Nederlandse tegenstander te spelen.
Je zet drie keer aan; drie goals.

Je laat de tegenstander zich een schompes werken. De tegenstander gelukkig omdat ze statistisch beter waren, en gewoon drie punten erbij
 

Hankie

Well-known member
Moet wel lekker zijn voor een ploeg als Atletico om tegen een Nederlandse tegenstander te spelen.
Je zet drie keer aan; drie goals.

Je laat de tegenstander zich een schompes werken. De tegenstander gelukkig omdat ze statistisch beter waren, en gewoon drie punten erbij
Hahaha gaat het goed met je of niet?
 

gevegt

Well-known member
Moet wel lekker zijn voor een ploeg als Atletico om tegen een Nederlandse tegenstander te spelen.
Je zet drie keer aan; drie goals.

Je laat de tegenstander zich een schompes werken. De tegenstander gelukkig omdat ze statistisch beter waren, en gewoon drie punten erbij
Juist, precies zoals de coach het wil.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@erka, @Jacco en andere niet-Feyenoorders die waarschijnlijk (aanname) niet elke week Feyenoord zien spelen: wat vinden jullie van (de ontwikkeling van) Hartman? Ik vind het echt bijna bizar hoe makkelijk die jongen zich staande houdt op zo'n podium.
 

Jacco

Well-known member
Daar ben ik echt te weinig expert voor om er iets zinnigs over te zeggen.
Het was en is een bijtertje, maar of hij veel beter is dan twee jaar geleden dat zou ik echt niet weten.
 

Jacco

Well-known member
Nu we het toch over spelers hebben: Zerrouki, deed het best goed toch?
Ik meen dat hij een goede harde bal op Timber gaf voorafgaand aan de 1-0 waar hij het spel versnelde.
En hij had een prachtige actie die zijn tegenstander geel kostte en Feyenoord eenvrije trap opleverde randje 16
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nu we het toch over spelers hebben: Zerrouki, deed het best goed toch?
Ik meen dat hij een goede harde bal op Timber gaf voorafgaand aan de 1-0 waar hij het spel versnelde.
En hij had een prachtige actie die zijn tegenstander geel kostte en Feyenoord een prachtige vrije trap opleverde.
Ik vond Zerrouki vandaag misschien wel onze beste man. Hij was ontzettend balvast en wist heel vaak een medespeler tussen de linies te bereiken. En ook in de duels was hij supersterk. Gaf absoluut zijn visitekaartje af en bezorgt Slot een serieus luxeprobleem. Want Wieffer, Timber en Stengs doen het ook heel erg goed.
 

Susaa

Well-known member
Feyenoord speelde een prima pot, met een Giminez erbij hadden ze wel gewonnen tegen deze oude mannenploeg van Atletico Madrid.
in de Kuip gaan we ze pakken.
 

Jacco

Well-known member
Bij Atletico ontbraken meerdere belangrijke spelers: twee opperhouthakkers achterin, en een speler als Memphis.
De kans om ze te pakken was vandaag
 

Abubakari

Well-known member
Blijft natuurlijk een geslepen rotploeg, doen precies genoeg om te winnen. Tegen Lazio (toch ook niet in de allerbeste vorm in de Serie A) liggen daarentegen best kansen, ko fase lijkt me goed haalbaar voor Feyenoord.
 

erka

Well-known member
Daar ben ik echt te weinig expert voor om er iets zinnigs over te zeggen.
Het was en is een bijtertje, maar of hij veel beter is dan twee jaar geleden dat zou ik echt niet weten.

Ja, dat geldt voor mij ook. Ik volg spelers 1:1 niet zo goed. Wel vind ik dat Feyenoord als team nog verder gegroeid is. Er zit geen enkele zwakke plek in dit team en ze hebben enorm veel rust aan de bal.
 

gevegt

Well-known member
Ja, dat geldt voor mij ook. Ik volg spelers 1:1 niet zo goed. Wel vind ik dat Feyenoord als team nog verder gegroeid is. Er zit geen enkele zwakke plek in dit team en ze hebben enorm veel rust aan de bal.
Zo, het perfecte team is geboren!
 

Eef de Kip

Well-known member
Misschien dat ik het niet goed heb geïnterpreteerd maar ik zag statistieken voorbij komen van Sevilla en Atletico.
Sevilla 2 schoten op doel = 2 goals.
Atletico 3 schoten op doel = 3 goals.

Erg pijnlijk.
 
Bovenaan