Feyenoord in Europa

JMD

Well-known member
Kwartfinale. Voor het eerst sinds mid jaren 90 Feyenoord 2 jaar Europees op rij in de kwartfinale, en pas trouwens de 3e keer in de historie van Feyenoord (eerder 1992 en 1993 en daarna 1995 en 1996)

Gefeliciteerd heren!
 

JMD

Well-known member
Kies maar:
Man United, Juventus, Sevilla (bijna zeker), Sociedad of Roma, Arsenal of Sporting, Union of Union, Ferencvaros of Leverkusen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou vooral niet tegen Sevilla willen.
Waarom niet? Die staan 13e in Spanje. Alle 7 teams waartegen je kunt loten zijn superlastig, dus zij ook. Maar da's op papier toch één van diegenen waar je vooraf gezien de meeste kans tegen maakt? PSV speelde ze ook weg in Eindhoven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom niet? Die staan 13e in Spanje. Alle 7 teams waartegen je kunt loten zijn superlastig, dus zij ook. Maar da's op papier toch één van diegenen waar je vooraf gezien de meeste kans tegen maakt? PSV speelde ze ook weg in Eindhoven.
Gewoon een vervelende ploeg met heel veel Zuid-Europese trekjes. Liever tegen Leverkusen of Union of Arsenal.
 

Hankie

Well-known member
Zag nog een leuke tweet van jou voorbij komen. In de rust, volgens mij. ;)
Haha ja klopt na de 3 nul. Ik vond de eerste helft minder dan vorige week en toen kon je het verschil niet maken.

Ook de opmerkingen dat shaktar een ander team had tegen real moet ik om lachen. Enkel die muppet die naar Chelsea is gegaan was erbij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha ja klopt na de 3 nul. Ik vond de eerste helft minder dan vorige week en toen kon je het verschil niet maken.

Ook de opmerkingen dat shaktar een ander team had tegen real moet ik om lachen. Enkel die muppet die naar Chelsea is gegaan was erbij.

Kennelijk was die jongen in defensieve zin erg belangrijk… Veelal Twitteraars die erg onder de indruk zijn van Union Berlin.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, twitterende Ajacieden over Feyenoord en twitterende Feyenoorders over Ajax, daaar moet je je echt druk om maken.

Maar lekker bezig in Europa, zeker knap nadat het finaleteam bijna geheel verdwenen is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, twitterende Ajacieden over Feyenoord en twitterende Feyenoorders over Ajax, daaar moet je je echt druk om maken.

Maar lekker bezig in Europa, zeker knap nadat het finaleteam bijna geheel verdwenen is.

Nee, daar lag je om. Of word je een beetje droevig van als ze per se weer kk of wat dan ook moeten gebruiken.
 
Bovenaan