Inderdaad. Ik geef vaak af op mijn medesupporters, maar dit was klasse.Dat applaus daarna was schitterend
Inderdaad. Ik geef vaak af op mijn medesupporters, maar dit was klasse.Dat applaus daarna was schitterend
Te vroeg gepiekt.😀Statement richting zondag hoor dit.
Alles behalve Roma, maar het gaat Manchester United worden. Schrijf maar op.Kies maar:
Man United, Juventus, Sevilla (bijna zeker), Sociedad of Roma, Arsenal of Sporting, Union of Union, Ferencvaros of Leverkusen.
Het wordt Leverkusen.Alles behalve Roma, maar het gaat Manchester United worden. Schrijf maar op.
Waarom niet? Die staan 13e in Spanje. Alle 7 teams waartegen je kunt loten zijn superlastig, dus zij ook. Maar da's op papier toch één van diegenen waar je vooraf gezien de meeste kans tegen maakt? PSV speelde ze ook weg in Eindhoven.Ik zou vooral niet tegen Sevilla willen.
Alleen de laatste 20 minuten...PSV speelde ze ook weg in Eindhoven.
Gewoon een vervelende ploeg met heel veel Zuid-Europese trekjes. Liever tegen Leverkusen of Union of Arsenal.Waarom niet? Die staan 13e in Spanje. Alle 7 teams waartegen je kunt loten zijn superlastig, dus zij ook. Maar da's op papier toch één van diegenen waar je vooraf gezien de meeste kans tegen maakt? PSV speelde ze ook weg in Eindhoven.
Arsenal zou wel een hele toffe test zijn. Da's één van de ploegen waar Slot zich aan spiegelt.Gewoon een vervelende ploeg met heel veel Zuid-Europese trekjes. Liever tegen Leverkusen of Union of Arsenal.
Zag nog een leuke tweet van jou voorbij komen. In de rust, volgens mij.Lekker man dit!!
Haha ja klopt na de 3 nul. Ik vond de eerste helft minder dan vorige week en toen kon je het verschil niet maken.Zag nog een leuke tweet van jou voorbij komen. In de rust, volgens mij.
Haha ja klopt na de 3 nul. Ik vond de eerste helft minder dan vorige week en toen kon je het verschil niet maken.
Ook de opmerkingen dat shaktar een ander team had tegen real moet ik om lachen. Enkel die muppet die naar Chelsea is gegaan was erbij.
Ja, twitterende Ajacieden over Feyenoord en twitterende Feyenoorders over Ajax, daaar moet je je echt druk om maken.
Maar lekker bezig in Europa, zeker knap nadat het finaleteam bijna geheel verdwenen is.