JMD
Well-known member
Nee, wat mij betreft ook niet. Onderschatting vanuit Engelse zijde lag op de loer. En als je dan een goede defensie hebt als Feyenoord dan liggen er altijd kansen.Nog niet eens zo'n verrassende uitslag wat mij betreft.
Nee, wat mij betreft ook niet. Onderschatting vanuit Engelse zijde lag op de loer. En als je dan een goede defensie hebt als Feyenoord dan liggen er altijd kansen.Nog niet eens zo'n verrassende uitslag wat mij betreft.
Rondje door de straat gerend van blijdschap..
En als je dan een goede defensie hebt als Feyenoord.
Gefeliciteerd Jamel. Heerlijk gevoel om zo'n miljoenenpoenclub te verslaan. En niet eens onverdiend. Klasse.
Gefeliciteerd Jamel. Heerlijk gevoel om zo'n miljoenenpoenclub te verslaan. En niet eens onverdiend. Klasse.
Tijd is tijd, niks geks aan.Haha, de scheids fluit af bij een corner. Briljant!!!
1-0. Mooi!!! Keurig gedaan.
Zondag gaan we nu echt een mooie wedstrijd krijgen. Ben benieuwd. Nogmaals zoals over vandaag, verliezen bij PSV zal geen schande zijn maar wel zuur. Een 0-1 met een buitenspelluchtje teken ik zo weer voor!
Mooie overwinning. Ik heb het niet gezien, maar zo te horen stond het aan bij de buren ... als het zondagmiddag rustig blijft in huize Mario ben ik tevreden
Ongelooflijk, wat een feest!!! Intense wedstrijd zonder veel kansen. Wij hebben er twee gehad en United eentje. Heerlijk dat wij er dan eentje inprikken en de wedstrijd winnen.
Bijzonder trots op de ploeg. Gespeeld als team, collectief rustig gebleven en op de juiste momenten druk gezet. Botteghin en El Ahmadi gingen daarin voorop. Wat waren zij fantastisch vandaag! En ook Kongolo was echt heel goed.
Genieten!!!
Het kan een leuke pot worden vanavond, Feyenoord won al eens eerder in de "heksenketel".
De tribunes van Fener hebben de laatste seizoenen absoluut geen sfeer meer, Feyenoord kan vanavond gewoon de volle buit pakken. Dick valt niet veel te verwijten, hij heeft gewoon meer tijd nodig.