Feyenoord 2016 - 2017

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar heren Feyenoorders, er moet nog wel iets gebeuren! En dan niet alleen achterin, want ik zie op het middenveld en voorin ook bijzonder weinig creativiteit. Dat Bilal al uitblinker is door hard te werken zegt al genoeg.

Niemand ziet iets in een opportunistische speelstijl?
 

Max

Administrator
Forumleiding
We spelen alleen nationaal. Als we dan een beetje leren om naar de goede kleur te spelen, dan komen wij een heel eind.
 

Fabian

Active member
Maar heren Feyenoorders, er moet nog wel iets gebeuren! En dan niet alleen achterin, want ik zie op het middenveld en voorin ook bijzonder weinig creativiteit. Dat Bilal al uitblinker is door hard te werken zegt al genoeg.

Niemand ziet iets in een opportunistische speelstijl?

Ik speel graag direct, maar ik ben bang dat Van Bronckhorst denkt in de lijn van echt Hollandse school. Dus positiespel met vleugels.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat spel in de playoffs was met vleugels vrij direct. Wat ik tegen VVV en Southampton heb gezien is beduidend minder.
 

JFK

Well-known member
Maar heren Feyenoorders, er moet nog wel iets gebeuren! En dan niet alleen achterin, want ik zie op het middenveld en voorin ook bijzonder weinig creativiteit. Dat Bilal al uitblinker is door hard te werken zegt al genoeg.

Niemand ziet iets in een opportunistische speelstijl?
Zeker. Alleen Vejinovic zorgt voor creativiteit. De rest is echt armoe. Het is geploeter. Met hard werken kan je het een heel klein beetje verbloemen. Wat je aanhaalt over Bilal, dat ben ik met je eens. Hij deed erg zijn best tegen Southampton, was erg gedreven, maar ik ben bang dat dat na een wedstrijd of 2, 3 voorbij is. Ik schrok van zijn voorzetten. Zo'n 8 keer tegen de linksback schieten, het leek Manolev wel.

Nee, ik zie het heel erg somber in dit seizoen. Er is nog heel veel werk aan de winkel. Een linksback, een centrale verdediger en haal gerust Kramer op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je Vilhena op de plek van Vejinovic zet en Vejinovic meer naar voren, dan wordt het spel ook sprankelender. Vilhena is daarnaast meer een bikkelaar dan Vejinovic en Vejinovic heeft zo iets meer ruimte om te voetballen. Verder inderdaad rap een linksback, twee centrale verdedigers en welja haal Kramer er ook bij als je er op staat.
 

Jozsef

New member
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Kramer is natuurlijk wel beter dan Te Vrede, dat is toch wel duidelijk?
Kazim in de spits of Kramer. Zullen we hier eens een poll openen?
Nog meer dan een spits hoop ik op een echte verdediger. En dan doel ik niet op vd Heijden.
 

Fabian

Active member
Ik vind Kramer geen optie. Wat maakt hem dan zo speciaal? Hij heeft ??n aardig seizoen, Fraser roept dat hij naar Feyenoord zou kunnen, Kramer meldt meermaals dat hij vroeger naar De Kuip ging, de media neemt het over en opeens is hij de oplossing. Daar geloof ik niets van. De roep om hem geeft al veel weer over onze huidige status.

Er valt best iets beters te scouten voor die positie voorin. Ik vind de twijfels van Feyenoord over hem terecht.
 

SanMark.

Well-known member
Kramer = Te Vrede + 1,5 miljoen. Ik snap de roep om hem echt niet.

En na twee of drie wedstrijden ergert het legioen zich al aan het nonchalante gedrag/houding van Kramer. Dan komen ze alweer aanzetten op de trainingen dat hij harder moet trainen, en dat hij anders maar eens een paar dagen moet mee lopen in de havens. Want dan weet hij pas wat hard werken inhoudt.
 

JFK

Well-known member
En na twee of drie wedstrijden ergert het legioen zich al aan het nonchalante gedrag/houding van Kramer. Dan komen ze alweer aanzetten op de trainingen dat hij harder moet trainen, en dat hij anders maar eens een paar dagen moet mee lopen in de havens. Want dan weet hij pas wat hard werken inhoudt.

Oh ja, dat ga je geheid krijgen.
 

Fabian

Active member
Ok, geen Kramer. We gaan doormodderen met Kazim en Tevrede.

Alsof dat de enige optie is. Er loopt niemand anders op deze wereldbol die voorin ons van dienst zou kunnen zijn?

Waarom pers? Kramer. We hebben het hier over een spits die na jaren van aanmodderen er opeens 17 inschiet. De presteerde Born Vleminckx ooit ook bij NEC. Nooit meer wat van gehoord.
 

Jozsef

New member
Ik zie ook liever een betere spits komen. Maar die komt niet.
Dus,...... Als je mij vraagt Kazim of Kramer is 't antwoord duidelijk.
 

JFK

Well-known member
Alsof dat de enige optie is. Er loopt niemand anders op deze wereldbol die voorin ons van dienst zou kunnen zijn?

Waarom pers? Kramer. We hebben het hier over een spits die na jaren van aanmodderen er opeens 17 inschiet. De presteerde Born Vleminckx ooit ook bij NEC. Nooit meer wat van gehoord.

Nee er lopen natuurlijk meerdere spitsen rondt, maar ik zie Kramer echt als een buitenkansje. Voor weinig geld een trefzekere spits halen die technisch zeer knappe goals maakt, zowel links, rechts als met het hoofd.
Vleminckx is totaal niet te vergelijken met Zkramer. Dat waren hoofdzakelijk intikkertjes. Echt, ik vind Kramer een geweldenaar. Kijk zijn goals nog maar eens terug, de een is nog knapper dan se ander.
 

JFK

Well-known member
Maar dan heeft van Geel tenminste wel daadkracht getoond. Dat is natuurlijk ook wel een paar miljoen waard.(transfersom + salaris)

Zeker en dan mag Van Geel blijven en vervolgens gaan er een stel doorgesnoven idioten het Maasgebouw bestormen.
 
Bovenaan