Maar heren Feyenoorders, er moet nog wel iets gebeuren! En dan niet alleen achterin, want ik zie op het middenveld en voorin ook bijzonder weinig creativiteit. Dat Bilal al uitblinker is door hard te werken zegt al genoeg.
Niemand ziet iets in een opportunistische speelstijl?
Zeker. Alleen Vejinovic zorgt voor creativiteit. De rest is echt armoe. Het is geploeter. Met hard werken kan je het een heel klein beetje verbloemen. Wat je aanhaalt over Bilal, dat ben ik met je eens. Hij deed erg zijn best tegen Southampton, was erg gedreven, maar ik ben bang dat dat na een wedstrijd of 2, 3 voorbij is. Ik schrok van zijn voorzetten. Zo'n 8 keer tegen de linksback schieten, het leek Manolev wel.Maar heren Feyenoorders, er moet nog wel iets gebeuren! En dan niet alleen achterin, want ik zie op het middenveld en voorin ook bijzonder weinig creativiteit. Dat Bilal al uitblinker is door hard te werken zegt al genoeg.
Niemand ziet iets in een opportunistische speelstijl?
Kramer = Te Vrede + 1,5 miljoen. Ik snap de roep om hem echt niet.
En na twee of drie wedstrijden ergert het legioen zich al aan het nonchalante gedrag/houding van Kramer. Dan komen ze alweer aanzetten op de trainingen dat hij harder moet trainen, en dat hij anders maar eens een paar dagen moet mee lopen in de havens. Want dan weet hij pas wat hard werken inhoudt.
Oh ja, dat ga je geheid krijgen.
Ok, geen Kramer. We gaan doormodderen met Kazim en Tevrede.
Alsof dat de enige optie is. Er loopt niemand anders op deze wereldbol die voorin ons van dienst zou kunnen zijn?
Waarom pers? Kramer. We hebben het hier over een spits die na jaren van aanmodderen er opeens 17 inschiet. De presteerde Born Vleminckx ooit ook bij NEC. Nooit meer wat van gehoord.
Maar dan heeft van Geel tenminste wel daadkracht getoond. Dat is natuurlijk ook wel een paar miljoen waard.(transfersom + salaris)