Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard95

New member
Volgende week Q-Base :D met vooral Theracords Bunker, Rotterdam terror corps en natuurlijk Main Concern vs Vazard & Delete :heinz:

Zin in!!
 

Maasveld

Well-known member
8 oktober hier in Venlo naar the Dubliners, tenminste dat wat er nog van over is aangevuld met wat jonger volk.
 

DeftonesJP

New member
Ik heb Meshuggah, Dillinger Escape Plan, Crystal Fighters en Green Day in de planning staan. Voor die laatste helaas zitplekken, iemand anders heeft de kaarten voor ons besteld en dan gaat het gelijk fout. Ik twijfel wel om te gaan maar ik wil die Ziggo schuur eigenlijk ook wel een keer zien, bovendien kan ik dan wel makkelijk pilsch halen tijdens het concert.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schrijf System of a Down maar op. En ook voor Werchter.

Guns 'n Roses waarschijnlijk Werchter Classic.
 

Joost

Well-known member
Nondeju.

Die is wat Smeets in mei zei;
Natuurlijk kan er in een jaar nog heel veel veranderen, maar Pearl Jam ligt al vast. "Ja, absoluut. Pearl Jam wil pertinent, die staan al ingepland", vertelt Jan Smeets op de laatste avond van Pinkpop 2016.
Eigenlijk had Pearl Jam dit jaar al op Pinkpop moeten staan. "Het was rond, maar door wat er in Parijs gebeurde heeft de familie Pearl Jam besloten om in Amerika te blijven", vertelt Smeets.
 

Abubakari

Well-known member
Gister naar the Beatles geweest. Ik dacht dat vroeger alles beter was en dat ze toen veel langer speelden. The Beatles speelden in NYC voor bijna 55.000 mensen, een krap half uurtje... En geen eens nummers van hun latere platen. Al kon dat ook niet want het was 1965.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan