Kielse Rat
Well-known member
Gisteren ook geweest in Brussel. Ik vond het echt geweldig.
Hoe was de Pussy lounge Marinos?
De vorige keer was ik er bij! Heel tof maar om nou € 65,- te lappen voor een concert vind ik wat te veel van het goeie.
Ha, dat was echt geweldig! Waren rond 2 uur op het terrein, munten halen en die tent in. Alleen nog rond 4 uur er uit geweest om een burgertje te halen en een paar keer naar de WC en verder alleen maar staan beuken. Er werd uitstekend gedraaid, lekker afwisselend.
Temperatuur was ook prima, de ingang van de tent had van die doorzichtige flappen hangen waar door de wind tegen gehouden werd waardoor het voor in de tent gewoon warm was. WC etc ook overdekt dus was ook prima te doen.
Toen het af was waren we ook binnen no time bij de bus en die kon om 00:00 gaan rijden dus waren ook zo weer op weg.
Ik ga ook zeker een poging wagen vrijdag, ga eigenlijk altijd naar Radiohead als ze in Nedeland zijn, sommige dingen moeten gewoon. In mei 2006 waren ze ook in de HMH voor hun In Rainbows tour en zouden ze twee optredens doen waarvan er een werd afgelast en verplaatst naar augustus vanwege de dood van de moeder van drummer Phil Selway. Ik vond dat optreden in mei zo goed dat dat ik in augustus nog maar een keer gegaan ben. HMH vind ik ook iets toffer dan Ziggo Dome trouwens.Nu ik weer terugdenk aan het vorige concert, begin ik toch ook alweer serieus te twijfelen. mg:
Je kunt morgen al een poging wagen via Waste tickets.
Waste geeft ook 18 maart aan en verwijst je door naar de site van ticketmaster