Marinos
Well-known member
Ja inderdaad, schijnt echt een top show te zijn. Het voorprogramma met Nothing but thieves schijnt ook prima te zijn trouwens.Veel plezier. De reacties in de kranten zijn geweldig...
Jij ook veel plezier man!
Ja inderdaad, schijnt echt een top show te zijn. Het voorprogramma met Nothing but thieves schijnt ook prima te zijn trouwens.Veel plezier. De reacties in de kranten zijn geweldig...
Morgen naar Muse. Zin in.........
Haha klopt wel ja, was wel duidelijk wat hun grootste inspiratiebron is, en dan heb ik niet eens verstand van muziek.Nothing But Thieves = Muse + Radiohead in een pop/rock-blender gegooid.
(ze hebben wel een hele vette albumhoes trouwens. De plaat koop ik wel)
Het ziet er allemaal tof uit maar is die band niet een beetje op het punt gekomen dat de show belangrijker wordt dan de muziek? Ik heb ze zelf twee keer gezien namelijk tijdens Werchter en een keer in het Goffert Park maar ik vond die eerste keer op Werchter veruit het best. Het scheelt ook wel dat ik het oudere werk van de heren beter vind.
Toegegeven, ik heb ze de laatste jaren niet meer live gezien. Maar die keren dat ik ze wel gezien heb en de live optredens die ik op youtube gezien heb, waren echt van ongekende klasse. Een van de beste livebands aller tijden, in mijn ogen.