Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Geen idee hoe het tegenwoordig gaat op Lowlands, maar als ik het zo op tv zie is het redelijk neutraal geworden. Komt bij dat ik het gevoel heb dat alles wel heel rooskleurig door de overjarige Hagenees wordt aangekondigd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een aantal jaren geleden was het een prima festival met voor ieder wat wils. Ik verwacht niet dat de beelden op TV daar helemaal recht aan doen. Maar we zullen het wel terug lezen als Janssen weer terug is.
 

gevegt

Well-known member
Het zal hem toch wel lukken om een paar uur per dag van zijn luchtbed af te komen?
Mijn inschatting is dat hij niet eens de moeite neemt om een luchtbed op te pompen en dus in een hotel slaapt. Wat op zich natuurlijk heel verstandig is.
 

gevegt

Well-known member
Van TT

Het Lowlandsfestival in Biddinghuizen
heeft dit jaar ruim 48.000 bezoekers
getrokken.Het festival begon vrijdag en
de laatste act eindigt vannacht om
05.00 uur.De voorverkoop liep dit jaar
minder dan anders,maar directeur Van
Eerdenburg is toch tevreden."Lowlands
hoeft geen gigantisch festival te
worden."
Vandaar al die reclame op de staatstelevisie afgelopen week.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lowlands was altijd een gigantisch festival. Kreeg niet de indruk dat ze het erg vonden dat ze zo groot waren/zijn. Ik dacht dat de laatste avond de boel altijd eerder was afgelopen.
 

Susa

New member
Lowlands was zoals altijd weer leuk al was het muzikaal niet veel soeps dit jaar. Of nou ja misschien ligt het ook wel aan mij.....

Ik heb behoorlijk wat gezien maar was niet onder de indruk. Enter Shikari helaas moeten missen omdat ik al weg was op zondag.

Als ik dan toch drie bands of acts moet noemen dan ga ik voor; My Baby, While she Sleeps en het bizarre H09909 en ook Curtis Harding was eigenlijk wel goed te Pruimen.

Maar ja goed het mooie aan Lowlands is dat het nachtprogramma in de verschillende tenten wel goed geregeld is en onder invloed van liters bier en andere genotsmiddelen heb je altijd een prima tijd en maak je bijzondere dingen mee.

Ik geloof dat men komend jaar naar Down The Rabbit Hole in Beuningen wil en ook dat festival op Vlieland schijnt heel erg leuk te zijn alleen is dat altijd binnen 2 minuten uitverkocht.
 

Janssen

Well-known member
Tsja Lowlands. Ik wist van tevoren eigenlijk al dat ik dit soort festivals een beetje ontgroeid ben. Muzikaal weinig uitdagend en het publiek op momenten ergerniswekkend. 35000 man bij De Jeugd helemaal los terwijl Father John Misty voor 200 man in de India staat. Ben Howard die 70 minuten lang op het g?nante af moet opboksen tegen een muur van gepraat, slaappubliek bij Interpol waar nog geen applausje vanaf kon. Je weet het allemaal op voorhand en toch is het teleurstellend.

Toch nog wel hele goeie dingen gezien hoor. Tame Impala, Kendrick Lamar erg indrukwekkend, Christine & The Queens verrassend leuk. Verder genoten van SBTRKT, Bear's Den, Thomston, Courtey Barnett, Viet Cong (geprogrammeerd in de Charlie, fucking briljant) om maar wat te noemen. De nachten en het campingleven maken veel goed maar het was zeker weten de laatste keer, daarvoor is de reis me net te lang en voor eenzelfde line-up kan ik in 30 minuten naar Hasselt rijden voor Pukkelpop.

Maar ja goed het mooie aan Lowlands is dat het nachtprogramma in de verschillende tenten wel goed geregeld is en onder invloed van liters bier en andere genotsmiddelen heb je altijd een prima tijd en maak je bijzondere dingen mee.

Het nacht/ochtend programma is heerlijk inderdaad. Was zaterdag wel redelijk ver weg ineens, heb in m'n eentje drie kwartier naar kattenfilmpjes staan te kijken op het scherm bij de Bravo. Beste avond ooit.

Ik geloof dat men komend jaar naar Down The Rabbit Hole in Beuningen wil en ook dat festival op Vlieland schijnt heel erg leuk te zijn alleen is dat altijd binnen 2 minuten uitverkocht.

Ik kan je Best Kept Secret van harte aanbevelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan