Festivals en concerten

Abubakari

Well-known member
Ik kan het aantal keren dat ik in Vera ben geweest niet meer tellen en zelfs niet schatten. Ik kom er al ongeveer 40 jaar en minimaal gemiddeld 1x per maand en vroeger nog vaker. Dus dan zal het minimaal 500 keer geweest zijn. Maar ik heb in de tijd dat ik net naar Groningen verhuist was een flinke tijd gehad dat ik er meerdere keren per week heen ging.
Anyway, na al die keren blijft het nog steeds fantastisch, vooraan bij het podium opgaan in een goeie live band.

Laatst bewerkt:

Susaa

Well-known member
Susaa was gisteren bij het mega Piraten festijn gewoon omdat ik er op de fiets heen kan.
De sfeer was prima maar muzikaal natuurlijk niet mijn ding.

Rock and roll is dying maar waarom wordt dit genre steeds populairder ?

gevegt

Well-known member
Susaa was gisteren bij het mega Piraten festijn gewoon omdat ik er op de fiets heen kan.
De sfeer was prima maar muzikaal natuurlijk niet mijn ding.

Rock and roll is dying maar waarom wordt dit genre steeds populairder ?
Omdat de jeugd steeds dommer wordt?

delmaestro

Well-known member
Omdat de jeugd steeds dommer wordt?
Vooral veel gemakzuchtiger. Een fatsoenlijk instrument leren beheersen kost nou eenmaal meer tijd dan een cover van Roxy Dekker meekrijsen en het bijbehorende iPhone filmpje via je socials de digitale wereld in vomeren...

Hankie

Well-known member
Gisteren in de presale kaarten kunnen scoren voor Bruno Mars in de Arena. Kinderen ook weer blij! De wachtrijen gisteren en vandaag (normale verkoop) liepen op tot 150000

Abubakari

Well-known member
69a618cdd8061-IMG_3496.jpeg

Maandagavond (Tigermilk) en dinsdagavond (if you’re feeling sinister) naar Belle & Sebastian in Paradiso. Avond 1 was alvast erg te gek, na Tigermilk nog een set met nummers van andere platen, bijna 2 uur gespeeld.

de waan

Well-known member
Da's fijn zeg. Heb ze nog nooit live gezien. Maar ook wel typisch zo'n band die ik een beetje 'kwijt' ben geraakt onderweg.

Net als dEUS, maar die ga ik binnenkort wel zien als ze Worst Case Scenario en In a Bar Under the Sea nog eens gaan spelen.

Abubakari

Well-known member
Da's fijn zeg. Heb ze nog nooit live gezien. Maar ook wel typisch zo'n band die ik een beetje 'kwijt' ben geraakt onderweg.
Luister ook vooral de eerste platen, laatste platen ken ik niet. Maar wel een band die ik altijd ben blijven luisteren. Heb ze een jaar of 20 terug in Hamburg gezien. Speelde Shellac in Vera op de avond dat B&S in Amsterdam speelde. Dus toen maar een tripje naar Hamburg gedaan zodat we niet hoefden te kiezen.

Makanaky

Well-known member
Ben blijven hangen bij Boy with the Arab Strap en die b-sides compilatie.

Zin in DEADLETTER eind maart en dan die week erop naar dEUS, helaas zónder Stef.

Batigoal

Well-known member
Ben afgelopen donderdag naar de White Lies geweest in de AFAS. Ondanks dat de zanger een wat schorre stem had was het een toffe show vol met hun hits. Heb ze toen hun eerste album net uit was, 17 jaar geleden alweer, 'ontdekt' als voorprogramma van volgens mij Muse in het Goffertpark en ben ze daarna altijd wel blijven luisteren. Maar nooit meer live gezien. De laatste paar keer dat ze in Nederland waren heb ik ze telkens moeten missen, maar nu is het dus gelukt.

Gelijk ook kaartjes gekocht voor Linkin Park in juni in België en de Black Keys in september. Black Keys wordt de eerste keer. Mooi vooruitzicht.

Hankie

Well-known member
Mijn concerten bestaan voornamelijk als begeleiding voor mijn kinderen hahaha. Afgelopen zomer naar Coldplay op Wembley geweest, vorige maand naar de Bankzitters :ROFLMAO: en dit jaar staat onder andere Bruno Mars op het programma.

Batigoal

Well-known member
Heb ze met de eerste paar albums wel een paar keer gezien. De laatste jaren is ook niet mijn cup of tea, maar het is ook wel een beetje te populair geworden om een hekel aan ze te hebben. Live zullen ze ongetwijfeld nog gewoon goed zijn.

Bovenaan