Festivals en concerten

SanMark.

Well-known member
Zaterdag was erin Meppel. 'Live in Meppel' .

Eerst was er een ouderwets leuk optreden van de Dijk, en daarna trad Memphis Maniacs die mij totaal verrasten.

Geweldig leuke covers op een nieuwe originele manier gebracht.

Daar wil ik nog wel eens een volledig concert van zien.
 

Fenerium

Member
Haha, het huidige top comment: "Hoe overleef je Lowlands zo gezond en leuk mogelijk!" Really? Gewoon 4 dagen jezelf helemaal naar de kanker snuiven. Niets meer, niets minder.

Dat ook weer niet, maximaal 3 snoepies, een hoop flesjes water & twee pakkies sigaretten, dan zit je de komende 8 uur goed.
 

Fenerium

Member
Gelijk water vergiftiging

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Als je zonder komt te zitten en je staat zo strak als een aap met een puntmutsje op dan mag je alvast 112 gaan bellen. Geen alcohol, gewoon water.

Met mate nuttigen, niets aan het handje.
 

Makanaky

Well-known member
Haha, ik betaal vaak minder dan een tiende van die prijs voor een optreden en dan zie ik geen stipjes met instrumentjes of een live-dvd op die megaschermen. Na afloop koop ik van de artiest persoonlijk een plaatje, soms icm een praatje.
 

Batigoal

Well-known member
Haha, ik betaal vaak minder dan een tiende van die prijs voor een optreden en dan zie ik geen stipjes met instrumentjes of een live-dvd op die megaschermen. Na afloop koop ik van de artiest persoonlijk een plaatje, soms icm een praatje.

Ok.

Ik ook, maar bij deze artiesten gaat dat wat anders.
 

Makanaky

Well-known member
Vorig jaar zat ik bij Neil Young in de Ziggodome, ondanks dat het een heel goed concert was bekroop mij vaak het gevoel alsof ik thuis achter de TV zat, met 'iets' beter geluid.
 
Bovenaan