De eigenaar heeft gezegd dat als het niet stopt, hij de stekker uit de club haalt.
Of de doorgesnoven gasten dat nog helder voor de geest staat als ze de Ajax spelers het veld op zien komen.
De eigenaar heeft gezegd dat als het niet stopt, hij de stekker uit de club haalt.
En de supporters mogen definitief niet komen, niet in het stadion en niet als protest. Ik denk een verstandig besluit van alle partijen, kan alleen maar uitlopen op mot.
Hoop voor beide clubs dat het volgend jaar anders zal zijn.
Dat van de Maarel die Noorse club afzei dat verbaasde mij. Niet om het feit dat hij daar niet heen gaat. Maar zijn we hier nu echt zover afgedaald dat de aanvoerder van Fc Utrecht in de belangstelling staat van een Noorse subtopper, dat deze clubs zelfs een akkoord met Utrecht over een eventuele transfer had! Ja zijn contract loopt af, maar Aalesund (met alle respect) waar hebben we het nog over.
De aanvoerder van fc Utrecht hoort in de belangstelling te staan van subtoppers uit Duitsland, Italie, Spanje of Engeland.
Maar schijnbaar zijn we echt ver afgegleden in Nederland...
Aanvoerder ja, maar verder is Van de Maarel toch een dertien-in-een-dozijn-voetballer? Haller staat wel gewoon in de belangstelling van grotere clubs.
Overdrijven is ook een vak. Hij zou in die landen hooguit op het 2e niveau aktief zijn. Een Noorse club past derhalve prima bij hem.De aanvoerder van fc Utrecht hoort in de belangstelling te staan van subtoppers uit Duitsland, Italie, Spanje of Engeland.
Overdrijven is ook een vak. Hij zou in die landen hooguit op het 2e niveau aktief zijn. Een Noorse club past derhalve prima bij hem.
Je moet het omdraaien. We zijn zover afgezakt dat Aalesund beter betaald dan FC Utrecht. Voor het niveau zal het weinig uitmaken.
Laten we Fc Utrecht nu niet groter maken dan het is. Hoeveel spelers zijn er in de laatste 20 jaar van een Nederlandse middenmoter naar een subtopper in een Europese topcompetitie gegaan? Maar we zijn inderdaad zover afgedaald inmiddels.Het gaat me niet om van der Maarel, nogmaals ook ik vind dat geen topper, maar schijnbaar zijn we hier zover afgedaald dat de aanvoerder van FC Utrecht (in dit geval dus van der Maarel) in de belangstelling staat van Aalesund.
Ja maar om dan bij een semi profclub uit Noorwegen te eindigen...
Kali zou toch naar De Graafschap gaan?