FC Utrecht Nieuws topic

G

Gast

Guest
En de supporters mogen definitief niet komen, niet in het stadion en niet als protest. Ik denk een verstandig besluit van alle partijen, kan alleen maar uitlopen op mot.

Hoop voor beide clubs dat het volgend jaar anders zal zijn.
 

SanMark.

Well-known member
En de supporters mogen definitief niet komen, niet in het stadion en niet als protest. Ik denk een verstandig besluit van alle partijen, kan alleen maar uitlopen op mot.

Hoop voor beide clubs dat het volgend jaar anders zal zijn.

Hopelijk kunnen de Utrecht supporters zich volgende keer weer gedragen anders is de Ajax supporter er weer de dupe van door de zwakzinnige houding van Utrecht en de burgemeester van Utrecht.
 
G

Gast

Guest
Een hoop nieuws de laatste dagen:

- Haller nog steeds overal in de belangstelling, nog niets concreets.
- Adam Sarota op proef bij de Eagles
- Diemers verhuurd aan de Graafschap
- ex speler Kali bezig in Turkije, kan nog geld opleveren door een contract met FC Utrecht
- Mark van der Maarel niet naar Noorwegen

Benieuwd hoe het eruit ziet na 31 januari.
 

Balderas

New member
Dat van de Maarel die Noorse club afzei dat verbaasde mij. Niet om het feit dat hij daar niet heen gaat. Maar zijn we hier nu echt zover afgedaald dat de aanvoerder van Fc Utrecht in de belangstelling staat van een Noorse subtopper, dat deze clubs zelfs een akkoord met Utrecht over een eventuele transfer had! Ja zijn contract loopt af, maar Aalesund (met alle respect) waar hebben we het nog over.

De aanvoerder van fc Utrecht hoort in de belangstelling te staan van subtoppers uit Duitsland, Italie, Spanje of Engeland.

Maar schijnbaar zijn we echt ver afgegleden in Nederland...
 

Batigoal

Well-known member
Dat van de Maarel die Noorse club afzei dat verbaasde mij. Niet om het feit dat hij daar niet heen gaat. Maar zijn we hier nu echt zover afgedaald dat de aanvoerder van Fc Utrecht in de belangstelling staat van een Noorse subtopper, dat deze clubs zelfs een akkoord met Utrecht over een eventuele transfer had! Ja zijn contract loopt af, maar Aalesund (met alle respect) waar hebben we het nog over.

De aanvoerder van fc Utrecht hoort in de belangstelling te staan van subtoppers uit Duitsland, Italie, Spanje of Engeland.

Maar schijnbaar zijn we echt ver afgegleden in Nederland...

Aanvoerder ja, maar verder is Van de Maarel toch een dertien-in-een-dozijn-voetballer? Haller staat wel gewoon in de belangstelling van grotere clubs.
 

Balderas

New member
Aanvoerder ja, maar verder is Van de Maarel toch een dertien-in-een-dozijn-voetballer? Haller staat wel gewoon in de belangstelling van grotere clubs.


Ik zeg ook niet dat het topper is, maar Aalesund??? Er moet toch wel iets beter voor hem zijn?

Of ik leef nog te veel in het verleden en zijn we hier zover weggezakt dat de (al dan niet matige) aanvoerder van FC Utrecht in de belangstelling staat van een subtopper uit Noorwegen.
 

ALenstra

Well-known member
De aanvoerder van fc Utrecht hoort in de belangstelling te staan van subtoppers uit Duitsland, Italie, Spanje of Engeland.
Overdrijven is ook een vak. Hij zou in die landen hooguit op het 2e niveau aktief zijn. Een Noorse club past derhalve prima bij hem.
 

Balderas

New member
Overdrijven is ook een vak. Hij zou in die landen hooguit op het 2e niveau aktief zijn. Een Noorse club past derhalve prima bij hem.


Het gaat me niet om van der Maarel, nogmaals ook ik vind dat geen topper, maar schijnbaar zijn we hier zover afgedaald dat de aanvoerder van FC Utrecht (in dit geval dus van der Maarel) in de belangstelling staat van Aalesund.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je moet het omdraaien. We zijn zover afgezakt dat Aalesund beter betaald dan FC Utrecht. Voor het niveau zal het weinig uitmaken.
 

Maasveld

Well-known member
Het gaat me niet om van der Maarel, nogmaals ook ik vind dat geen topper, maar schijnbaar zijn we hier zover afgedaald dat de aanvoerder van FC Utrecht (in dit geval dus van der Maarel) in de belangstelling staat van Aalesund.
Laten we Fc Utrecht nu niet groter maken dan het is. Hoeveel spelers zijn er in de laatste 20 jaar van een Nederlandse middenmoter naar een subtopper in een Europese topcompetitie gegaan? Maar we zijn inderdaad zover afgedaald inmiddels.
 

ALenstra

Well-known member
Precies, alsof er regelmatig spelers van FC Utrecht naar subtoppers in de grote landen gaan. We hebben het wel over een club wiens laatste europese wedstrijd tegen een Luxemburgse club was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja maar om dan bij een semi profclub uit Noorwegen te eindigen...
 

Fabian

Active member
Er zijn genoeg spelers binnen de Utrecht-selectie die hoger kunnen pieken dan Van der Maarel. Die aanvoerdersband zegt niet zoveel. Dat maakt van hem niet gelijk de beste voetballer van de selectie en een optie voor de subtop of zelfs daaronder in Europa. Er zijn wel meer spelers binnen de Eredivisie die uiteindelijk in Scandinavi? terecht kwamen. Die waren allemaal niet slechter dan Van der Maarel.
 
G

Gast

Guest
Kali zou toch naar De Graafschap gaan?

Ja, maar die wilden niet betalen aan FC Utrecht. Hij heeft de Graafschap maanden aan het lijntje gehouden en is nu ineens in gesprek met een Turkse club. En die zaten heel toevallig in hetzelfde hotel als de Graafschap voor zover ik het begreep. Heel bijzonder.
 
Bovenaan