FC Utrecht Nieuws topic

Batigoal

Well-known member
Ha toch nog een laatste klus voor Advocaat! Om volgend seizoen toch weer uit zijn pensioen te komen als bondscoach van de Britse Maagdeneilanden.

Overigens merk je wel dat je oud wordt als je je realiseert dat je Ricky Kruys nog als talentvolle kwajongen bij Utrecht hebt meegemaakt. En dat hij daar nu de trainer wordt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof dat Gianni Zuiverloon de eerste was die jonger was die debuteerde voor Feyenoord. Ricky Kruys is nog net ouder. Dus het is wachten op de eerste jongere trainer. Zeker bij Feyenoord zal het op zich nog niet zo’n vaart lopen.
 

Mario

Well-known member
Ha toch nog een laatste klus voor Advocaat! Om volgend seizoen toch weer uit zijn pensioen te komen als bondscoach van de Britse Maagdeneilanden.

Overigens merk je wel dat je oud wordt als je je realiseert dat je Ricky Kruys nog als talentvolle kwajongen bij Utrecht hebt meegemaakt. En dat hij daar nu de trainer wordt.
Dickie is nog lang niet met pensioen.
 

ALenstra

Well-known member
Komst Dick Advocaat is nu officieel. Verder is voormalig FC Utrecht speler Michael Silberbauer benoemd als assistent-trainer.
 

Batigoal

Well-known member
Waarschijnlijk wordt Henk Fraser vanaf komende zomer de nieuwe hoofdtrainer. Dat is een mooie stap voor hem.
 

Jef400

Well-known member
"FC Utrecht staat op het punt om Henk Fraser te ontslaan. Aanleiding hiervoor vormt een incident op de training in Spanje. De coach zou Amin Younes bij de keel hebben gepakt. Later in de kleedkamer explodeerde het incident. Een woordvoerder van FC Utrecht wil het nieuws nog niet bevestigen."

Ik vind het een aardig sensationele kop voor een onbevestigd bericht. Ik ben nu bij bekenden die voor die club zijn aan het rondhoren of er meer informatie is.
 
Bovenaan