FC Utrecht Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Zou ik wel een mooie optie voor FC Utrecht vinden. De lat qua aantrekkelijk voetbal ligt toch ergens onder de Dom begraven.
 

Batigoal

Well-known member
Michael Silberbauer is de nieuwe trainer van FC Utrecht. De Deen was als middenvelder al actief voor de club.
 

Pascallovic

Well-known member
Interessant om bij een onervaren trainer uit te komen. Is ze de laatste keren ook niet heel goed bevallen. Maar goed, de ervaren trainers waren de laatste jaren ook snel weg.
 

Jef400

Well-known member
Interessant om bij een onervaren trainer uit te komen. Is ze de laatste keren ook niet heel goed bevallen. Maar goed, de ervaren trainers waren de laatste jaren ook snel weg.
Ik val in herhaling maar wil je als FC Utrecht omhoog moet je Zuidam ontslaan.
 

-sebastiaan-

New member
Utrecht speelt in ieder geval weer wat meer gedurfd voetbal nu.

Liever strijd en slechte wedstrijden winnen dan andersom.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jammer. Een potje extra en hij was keurig tegen Feyenoord begonnen en geëindigd.
 

Batigoal

Well-known member
Vlot, maar niet onverwacht. Had wel meer van Silberbauer verwacht. Maar goed, zoals eerder aangegeven vind ik Utrecht er niet bepaald op vooruit gegaan met de renovatie van de spelersgroep. Veel kwantiteit en weinig kwaliteit gehaald.
 

Batigoal

Well-known member
Zal Penders het niet gewoon overnemen? Deed het uitstekend bij FC Eindhoven en verdient wel een kans in de Eredivisie.
 

Jacco

Well-known member
Utrecht heeft wel eens de neiging om dezelfde spelers als Twente te willen binnenhalen.
Het zou me niets verbazen als ze daarom voor Ron Jans gaan
 
Bovenaan