gevegt
Well-known member
Hoeft niet, hij is schijnbaar ook een natuurtalent in autorijden.Wel op de fiets lijkt mij.
Hoeft niet, hij is schijnbaar ook een natuurtalent in autorijden.Wel op de fiets lijkt mij.
Ihattaren, Vloet, Brenet, je kunt wel zien waar ze het geleerd hebben. Dit moet je echt bij de wortel aanpakken.Wat zijn jullie lief allemaal: opheffen die zooi.
(ben benieuwd wat gevegt vindt van de acties van een van zijn lievelingetjes... In zijn PSV-tijd kon er bij gevegt geen slecht woord over Brenet door hem getypt worden, terwijl kenners allang zagen dat hij geen topclubmateriaal was)
Allemaal de schuld van Schmidt!Ihattaren, Vloet, Brenet, je kunt wel zien waar ze het geleerd hebben. Dit moet je echt bij de wortel aanpakken.
Wat een moraalridderij van de directie van FC Twente zeg.Een hoop moraalridderij weer van mensen die willen dat Twente iets doet tegen Brenet.
Zucht....Een hoop moraalridderij weer van mensen die willen dat Twente iets doet tegen Brenet.
De enige juiste beslissing.En dus einde contract ...
FC Twente-coach Joseph Oosting ziet ‘alleen maar verliezers’ in zaak-Joshua Brenet
Trainer Joseph Oosting van FC Twente spreekt van ‘alleen maar verliezers’ in de situatie rond Joshua Brenet. De nummer 3 van de eredivisie meldde woensdag dat men in overleg is over ontbinding van het contract van de verdediger, nadat hij werd veroordeeld tot een celstraf om tweemaal rijden...www.ad.nl
Het schijnt dat PSV hem wil terughalen.Ben benieuwd of er nog een club met hem in zee wil...
Prison FCBen benieuwd of er nog een club met hem in zee wil...
Dat wil jij vooral...Het schijnt dat PSV hem wil terughalen.
Rosario was ook heel goed en tevens held!Dat wil jij vooral...
PSV wil niet meer terug naar de tijden van Rosario en Brenet, de middelmaat die toen regeerde...
Waarom nu wel en niet toen bleek dat hij zijn vriendin had mishandeld?De enige juiste beslissing.
Goed gehandeld door Twente
Ik kan wel zien dat jij VfL Bochum en HSV gewend bent als niveau...Rosario was ook heel goed en tevens held!
Wat jij ziet verbaast mij al jaren.Ik kan wel zien dat jij VfL Bochum en HSV gewend bent als niveau...