FC Twente nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep van Voetbalpraat dat de clausule 4 ton was die Volendam moest accepteren en beide partijen de transfersom zouden veel delen, maar dat deze clausule wel geheim gehouden moest worden. Streuer die bleef erbij dat FC Twente niks van die clausule wist op het moment dat ze een bod van vijf ton deden. Erg ongemakkelijk.
 

Jacco

Well-known member
Volendam wint dus deze arbitragezaak.
Ben benieuwd naar het vervolg.
Ik heb ergens op een Twenteforum gelezen dat Eiting toch wel komt. Een investering in buitenspelers lijkt me nuttiger.
Het middenveld van Twente is toch al goed bezet, al lijkt de 19 jarige Regeer de enige creatieve speler.
Misschien dat AZ ermee vandoor gaat.
Een toekomst van Eiting bij Volendam lijkt me ook ingewikkeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Volendam liever Eiting een jaar met het tweede laten meetrainen dan hem voor vijf ton naar FC Twente laten gaan, dus FC Twente zal haar bod fors moeten gaan verhogen als ze hem echt willen.
 

Jacco

Well-known member
Ik weet niet of Twente hem per se wil hebben.
Het was meer een buitenkansje voor 4 ton (of zeg 5).
Als dat het niet wordt, dan denk ik dat Twente andere prioriteiten moet hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn een hoop clubs nog op zoek naar buitenspelers. Zou natuurlijk makkelijker worden voor FC Twente als ze de CoL voorronde doorkomen, maar de return is op transferdeadline day.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Bergen schijnbaar als buitenspeler. Na al die clubs zal hij bij FC Twente vast wel rendement hebben.
 

Jacco

Well-known member
Gekocht voor circa 0,5 miljoen.
Het idee is dat dit relatief goedkoop is als hij weer in de buurt komt van de vorm die hij ooit had.
 

ALenstra

Well-known member
Tja, de speler wil graag en FC Twente vangt behoorlijk wat. Was gisteravond ook een discussie over bij Studio Voetbal.
 
Bovenaan