FC Twente nieuws

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Cambuur speelt niet op Sportpark Het Noorden.

Ik denk dat het voor de meesten wel duidelijk is dat jij meer met mij bezig bent dan andersom.

Abubakari zei:
Als ik post dat ik klaar ben met dit soort discussies dan ga je me net zo lang aan mijn hoofd zeuren tot ik weer reageer, dus ik denk het niet.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan