FC Twente nieuws

Pascallovic

Well-known member
En die motivering ook dat ze door de degradatie zoveel terug moeten qua omzet en dat ze het zo zwaar hebben. Volgens mij loopt elke degradant tegen dat probleem aan. Die zeuren over dat aspect echter een stuk minder.

Batigoal

Well-known member
Tja, bij iedere club vergaat de wereld als men degradeert, maar bij de meesten blijkt dat uiteindelijk best mee te vallen.

Bonehead

Well-known member
Tja, bij iedere club vergaat de wereld als men degradeert, maar bij de meesten blijkt dat uiteindelijk best mee te vallen.

Niet vergelijkbaar. In Enschede dachten ze afgelopen seizoen nog kampioen te kunnen worden. Dat is net iets anders dan die kutclubjes die al rekening houden met degradatie. De Eredivisieclubs moeten maar even bijspringen. Een Eredivisie zonder hun dat kan natuurlijk niet!

De Groene Scout

Well-known member
Kijk; een rolletje voor Fred:

Fred Rutten keert terug bij FC Twente. Hij krijgt vanuit de raad van commissarissen (RvC) een adviserende rol over het voetbaltechnische beleid van de Enschedese club. Rutten blijft daarnaast actief bij Maccabi Haifa.

De terugkeer van Rutten naar Enschede hing al een tijdje in de lucht. "Ik heb gezegd dat ik de club graag wil helpen als ze me erom vragen", reageert hij. "Onlangs was dit het geval en in gesprekken met de club is dit daaruit voortgekomen. Op deze wijze kan ik helpen."

Combinatie met Haccabi Haifa
Rutten gaat zijn rol bij Twente combineren met zijn werkzaamheden als trainer bij de Isra?lische club Maccabi Haifa. "Fred heeft aangegeven bij zijn huidige club Maccabi Haifa te blijven als zij zich zouden handhaven en dat is gebeurd. Dat Fred zich hieraan wil houden, is logisch", zegt algemeen directeur Erik Velderman daarover.

Velderman is blij met de komst van Rutten. "Het is mooi voor de club dat Fred Rutten ons voetbaltechnisch wil helpen. Hij is met zijn kennis en ervaring welkom." Ook RvC-voorzitter Ren? Takens is tevreden. "We zijn blij dat we met Fred Rutten onze RvC op voetbaltechnisch vlak kunnen versterken. Zoals bekend waren we daar naar op zoek."

De Groene Scout

Well-known member
Zowel Holla als Jensen willen weg.
Jensen heeft gewoon netjes aangegeven dat hij op een hoger niveau wil acteren en zijn zaakwaarnemer de opdrachtgegeven om rond te kijken.
Holla komt met een draaiverhaal dat het voor Twente beter is dat ze zijn contract ontbinden zodat ze een 'dure' speler kwijt zijn op de loonlijst.

erka

Well-known member
Gottegot, Jans wil Holla terug. Blij dat ik mijn centjes niet meer in de club steek zeg.

Bovenaan