FC Twente nieuws

De Groene Scout

Well-known member
Bij Tubantia noemen ze het een stunt. Dat lijkt me dan wel weer heel erg overdreven.

Dat lijkt mij ook; je haalt geen Messi in huis. Maar een speler die enkele jaren geleden graag een buitenlands avontuurtje wilden, maar niet heel erg in beeld was over de grens.

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente nieuws

Toch wel de succesvolste FC Twente speler ooit? Woutje Brama gaat vast het spel verdelen. Gaat Boschker weer keepen?

erka

Well-known member
Geen geld om de andere clubs te compenseren, maar wel geld om Brama te halen voor de Eerste Divisie.

Lachwekkend. Kutclub. Zo.

Max

Administrator
Forumleiding
Geen geld om de andere clubs te compenseren, maar wel geld om Brama te halen voor de Eerste Divisie.

Lachwekkend. Kutclub. Zo.

Dat geld voor Brama dat moeten ze het komende jaar ophoesten. Die compensatie moeten ze pas betalen als ze weer in de eredivisie spelen. Hopelijk komt het daar niet meer van.

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn ook afgegleden dat ze in de Jupiler League moeten spelen. Al zal FC Twente meer betalen dan de rechterrijtje clubs in de eredivisie.

Pascallovic

Well-known member
Zijn ook afgegleden dat ze in de Jupiler League moeten spelen. Al zal FC Twente meer betalen dan de rechterrijtje clubs in de eredivisie.
Het komt op mij evenwichtiger over dan die selectiesamenstelling van afgelopen seizoen met Assaidi, Tighadouini, Maher en Holla.

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker, maar FC Twente gaat vrolijk door met boven de markt betalen.

Bovenaan