Bij Tubantia noemen ze het een stunt. Dat lijkt me dan wel weer heel erg overdreven.
Toch wel de succesvolste FC Twente speler ooit? Woutje Brama gaat vast het spel verdelen. Gaat Boschker weer keepen?
Twente was de enige optie waarschijnlijk.Dat lijkt mij ook; je haalt geen Messi in huis. Maar een speler die enkele jaren geleden graag een buitenlands avontuurtje wilden, maar niet heel erg in beeld was over de grens.
Geen geld om de andere clubs te compenseren, maar wel geld om Brama te halen voor de Eerste Divisie.
Lachwekkend. Kutclub. Zo.
Dat zal ze leren!Geen geld om de andere clubs te compenseren, maar wel geld om Brama te halen voor de Eerste Divisie.
Lachwekkend. Kutclub. Zo.
Hadden ze dit seizoen moeten doen. Met van Eijden, Bel Hassani en Brama moet je toch een heel eind kunnen komen in de Eredivisie.We stunten vrolijk verder: Iliass Bel Hassani en Rens van Eijden mogen ook een kopje koffie komen drinken in Enschede.
Het komt op mij evenwichtiger over dan die selectiesamenstelling van afgelopen seizoen met Assaidi, Tighadouini, Maher en Holla.Zijn ook afgegleden dat ze in de Jupiler League moeten spelen. Al zal FC Twente meer betalen dan de rechterrijtje clubs in de eredivisie.
Zeker, maar FC Twente gaat vrolijk door met boven de markt betalen.
"Nobody likes us, but we don't care!!!11!1"