Drommel meldt zich doodleuk af voor Jong Oranje om met Twente te kunnen voetballen.
Ik weet nog dat vorig seizoen Fortuna, NEC en Jong Ajax regelmatig moesten improviseren om een elftal op de been te krijgen in de interlandperiodes maar Twente heeft dus overal schijt aan.
Maar ze hadden wel uiteraard geklaagd over de hele situatie.
Mag dit eigenlijk wel? Waarom krijgt hij geen speelverbod.
Drommel meldt zich doodleuk af voor Jong Oranje om met Twente te kunnen voetballen.
Ik weet nog dat vorig seizoen Fortuna, NEC en Jong Ajax regelmatig moesten improviseren om een elftal op de been te krijgen in de interlandperiodes maar Twente heeft dus overal schijt aan.
Als de KNVB consequent is dan wordt Drommel gewoon geschorst.
Is die Bijlow niet gewoon eerste doelman? Zoja, lijkt het mij op individueel niveau leerzamer op te spelen bij Fc Twente.
Is die Bijlow niet gewoon eerste doelman? Zoja, lijkt het mij op individueel niveau leerzamer op te spelen bij Fc Twente.
Ja, maar dat doet er dus niet toe.
Dat lijkt mij zonder deze situatie sowieso het beste voor iedereen.Drommel dus ook niet meer selecteren voor vertegenwoordigde elftallen.
Tja, als dat de regels zijn. Al heb ik de indruk dat men je niet kan verplichten voor je land te spelen, dus die lijn lijkt nogal ambigue.
En Drommel schorsen voor iedere wedstrijd gedurende een interlandperiode van Jong Oranje.
Van der Looi heeft Drommel verteld dat hij was gedregadeerd tot derde doelman. Daarop heeft hij besloten dat hij dit weekend liever speelde.
Het enige geval van druk is van een stelletje Spartanen die hem geschorst willen hebben.
Dat vind jij gek?
Nou ja, dat is is wel een club die twente als concurrent zien. Als de kritiek van een club als AZ was gekomen had het minder een zweem van eigenbelang.
Ik vind het straalbezopen dat Jong Oranje drie doelmannen meeneemt.