FC Twente nieuws

Unregistere

Well-known member
Jeffrey Neral komt op proef. Voormalig speler van Sparta, die daar nooit doorbrak. Hij trainde recent mee bij het ambitieuze SteDoCo uit de derde divisie zaterdag. Als FC Twente niets wordt, gaat hij vermoedelijk bij SteDoCo spelen. Maar je weet maar nooit, misschien kan hij de beleidsbepalers in Enschede overtuigen.

Unregistere

Well-known member
Da's sneu voor die jongen dan, die denkt zelf dat het om Twente 1 gaat.

Jong Twente heeft toch eigenlijk niet direct spelers meer nodig nu ze uit de piramide zijn gestapt?

Bonehead

Well-known member
Grapje, toch?

Nee hoor. Ik vind het internet een prachtig podium voor dit soort gasten die ongehinderd door enige gene mij vermaken met dit soort pakkende teksten. Guilty pleassure.

Heerlijk toch als je zo in het leven staat? Laat de club er maar voor zorgen dat hij nog veel mag schrijven.

Atreides

Well-known member
FC Twente verkoopt meer seizoenkaarten dan in de Eredivisie
10.32 uur
Praat mee
FC Twente verkoopt meer seizoenkaarten dan in de Eredivisie

FC Twente heeft vier dagen voor de start van de Keuken Kampioen Divisie 19.100 seizoenkaarten verkocht. Dat zijn er duizend meer dan een jaar geleden, toen de Tukkers nog in de Eredivisie uitkwamen.

De club uit Enschede noemt het een krachtig signaal van de achterban die Twente ook een niveau lager steunt. De fans krijgen komende vrijdag bij de seizoensopening direct een concurrent voor de titel op bezoek: Sparta Rotterdam is de tegenstander in de Grolsch Veste.

Twente kende een turbulente zomer met veel onrust en transferperikelen. De selectie van trainer Marino Pusic lijkt nog niet rond en werd voornamelijk versterkt met onbekende namen als Ricardinho, Rafael Ramos en Nacho Monsalve. Ook clubicoon Wout Brama keerde terug op het oude nest.

4 dagen voor de start van de competitie is het aantal van 19.100 (+1.000 start seizoen 17-18) seizoenkaarten bereikt �� #wijblijven #VolleVeste

Een krachtig signaal van onze achterban die #FCTwente ook in de Eerste Divisie steunt! #COTE

https://t.co/zyywzxL1Vv pic.twitter.com/UPIzBHZpLK
— FC Twente (@fctwente) 13 augustus 2018
bron: https://www.vi.nl/nieuws/fc-twente-verkoopt-meer-seizoenkaarten-dan-in-de-eredivisie

Toch wel een prestatie. Voor de supporters hoop ik dat ze terugkomen, zolang het maar niet ten kosten van Fc Emmen is.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is wel een prestatie. Ik ben benieuwd of ze het aantal een divisie lager kunnen verbreken.

Atreides

Well-known member
Gloryhunters. Nu er weer om de prijzen(periodetitels) gespeeld kan worden komen ze allemaal weer opdraven.

:eek:mg:. Dit soort cynische humor is toch wel kenmerkend voor SQ/DVK.

Serieus note, Twente heeft nu dus meer jaarkaarten verkocht dan dat er ooit toeschouwers in de Meer konden bij Ajax.

zwammy

Well-known member
Netjes inderdaad. Nu nog leren een spiegel te gebruiken en ze mogen over een jaar of 10 weer terug.

erka

Well-known member
Het record toeschouwersgemiddelde voor de Eerste Divisie staat op naam van SHS (Scheveningen Holland Sport) uit het seizoen 1957/58. Er kwamen toen gemiddeld 15.786 bij SHS kijken met een record van 25.000.

Beide records zullen er wel zeker aan gaan.

Overigens is het record uit recente tijden van NAC, 13.959 gemiddeld uit 2015/16.

Abubakari

Well-known member
Serieus note, Twente heeft nu dus meer jaarkaarten verkocht dan dat er ooit toeschouwers in de Meer konden bij Ajax.

De Meer had een capaciteit van 29.500, later wegens veiligheidsredenen terug gebracht tot 19.500, dus wat jij zegt klopt niet.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet nou niet of het uit de Zaanstreek of Westfriesland of beide komt, maar ik ken alleen dat de deur los is. Dat houdt in dat hij dicht is, maar niet op slot.

Bovenaan