FC Twente Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Dan huilebalk Foppe mocht het uit de hand lopen met het vuurwerk en de boel in de hens vliegen.
 

Jozsef

New member
Het zit de heren Feyenoorders nog steeds hoog zo te zien.

Misschien de GKL aanschuiven voor hetzelfde peloton. Scheelt weer.

Even ter herinnering, die ging toch aardig door 't slijk op wijlen SQ. Maar goed, 't zal wel diep zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens van Oostveen zijn er maar 2 opties, flinke boete of licentie kwijt.

Waarbij uit zijn woorden op te maken viel dat hij voorstander is van een flinke boete. Hij legde sterk de nadruk op de positie van FC Twente in het Nederlandse voetbal en de kundige mensen die er nu zitten. Lachwekkend. Mooi overzichtje gisteren ook over FC Twente die eigenlijk structureel in haar bestaan bij de gemeente Enschede heeft moeten aankloppen. Ik wist eerlijk gezegd niet dat het zo erg was gesteld.
 

Fabian

Active member
Het zit de heren Feyenoorders nog steeds hoog zo te zien.

Ik vind dit zo'n uitgekauwde mening. Lees ik te vaak. Zijn we op dit forum goed in. Alles wordt onthouden voor wanneer het iemand uitkomt. Jullie zijn Feyenoorders en we weten hoe jullie erover denken. Dat is een beetje het arrogante toontje wat ik eruit haal.

Die Munsterman is toch gewoon heel smerig bezig geweest? Daar hoef je geen Feyenoorder voor te zijn om dat te roepen. Ik wens hem geen vuurpeleton toe hoor, wellicht symbolisch, maar het kan me niet verdommen wat er van hem komt.

Wat interesseert mij het verleden trouwens? Dat zijn enkel wijze lessen geweest. Onze toekomst ziet er in ieder geval wat beter uit dan dat van Twente.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als Twente er met een boete vanaf komt, dan wil ik ook op deze manier wel een landstitel in Heerenveen.

Als die contracten met Doyen anders zijn dan die de KNVB heeft ontvangen: Opdoeken die handel. Onderaan de piramide beginnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Twente er met een boete vanaf komt, dan wil ik ook op deze manier wel een landstitel in Heerenveen.

Als die contracten met Doyen anders zijn dan die de KNVB heeft ontvangen: Opdoeken die handel. Onderaan de piramide beginnen.

De titel heeft FC Twente gewonnen voor de hoogmoed, de dure contracten, de Doyan constructie etc. Verder ben ik het met je eens. Men haalt er nu de nieuwe mensen binnen FC Twente erbij en het feit dat men een deal met de gemeente aangaat, maar dat is volstrekt irrelevant.
 

De Groene Scout

Well-known member
Voorlopig dus nog even geen puntaftrek; straf volgt later.

ENSCHEDE - FC Twente krijgt waarschijnlijk nog deze week te horen of het wordt berispt, een boete van maximaal 45.000 euro krijgt of in het uiterste geval de proflicentie kwijtraakt. De club uit Enschede hangt een straf boven het hoofd als de licentiecommissie van de KNVB de relatie met investeringsmaatschappij Doyen bewezen acht. Die zou invloed hebben gehad op het het clubbeleid.

Volgens een woordvoerder van de KNVB hoeft FC Twente voorlopig nog niet te vrezen voor puntenaftrek. Dat zou wel kunnen als de licentiecommissie de aanklager betaald voetbal inschakelt en de zaak voor de tuchtcommissie laat komen. In dat geval bestaat de kans dat de club wel punten moet inleveren.

Gesprek
Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal, verklaarde dinsdagavond na de algemene vergadering betaald voetbal dat hij op persoonlijke titel hoopt dat FC Twente behouden blijft voor het Nederlandse profvoetbal. ,,Ik ben niet de licentiecommissie, maar FC Twente hoort natuurlijk wel in ons voetbal thuis. We hebben intensief contact met de directie van FC Twente, daar zitten nu goede mensen. We zijn ook met de gemeente Enschede in gesprek.''

Voorgelogen

Van Oostveen is geschrokken van de financi?le problemen in Enschede. ,,Het lijkt, en daar moet ik voorzichtig mee zijn, maar het lijkt dus alsof de licentiecommissie is voorgelogen'', zei hij over de vermeende samenwerking van de club met investeringsmaatschappij Doyen.

Bertje is dus geschrokken en geeft aan dat Twente gelogen heeft.
15 miljoen Nederlanders zijn echter ook geschrokken van het aanblijven van Bertje en hij ons iets voorliegt over 'bouwen' etc.
Wat is erger?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan kan dus het gelul dat Twente de titel op die manier gekocht' heeft ook de prullenbak in.

Op Satyr na beweert niemand dat toch? De hoogmoed, grootheidswaanzin etc. etc. kwam allemaal na die titel. Waar AZ een goede en evenwichtige organisatie had staan die zich niet liet gek maken door een titeltje en zelfs de val van DSB kon overleven, zijn ze in Twente gaan geloven dat ze erop en erover moesten na de titel.
 

Fabian

Active member
Dan kan dus het gelul dat Twente de titel op die manier gekocht' heeft ook de prullenbak in.

Ze zijn in de val gelopen dat zij na de titel aan de top wilden blijven. Je kunt voor even boven je hoofd reiken, maar op een gegeven moment krijg je last van je rug en klap je in elkaar. Op het laatst hebben ze allerlei manieren en trucs in het leven geholpen om maar topclub te kunnen blijven. Met deze ellende als eindresultaat.
 
Bovenaan