Nou ja, is het met terugwerkende kracht toch een visionair gebleken.
Het zit de heren Feyenoorders nog steeds hoog zo te zien.
Misschien de GKL aanschuiven voor hetzelfde peloton. Scheelt weer.
Groots vuurwerk
Sorry vriend ik had er een smiley achter moeten zetten.Het zit gewoon in ' jullie ' dna om over vuurwerk te beginnen mbt Twente.
Sorry vriend ik had er een smiley achter moeten zetten.
Dan snapte ik jou reactie niet. Maar Munsterman eren met gillende keukenmeiden moet dan wel gebeuren .Een grap mag wat mij betreft wel grof zijn hoor. Misschien had ik er ook een smiley achter moeten zetten. ..
Misschien de GKL aanschuiven voor hetzelfde peloton. Scheelt weer.
Volgens van Oostveen zijn er maar 2 opties, flinke boete of licentie kwijt.
Als Twente er met een boete vanaf komt, dan wil ik ook op deze manier wel een landstitel in Heerenveen.
Als die contracten met Doyen anders zijn dan die de KNVB heeft ontvangen: Opdoeken die handel. Onderaan de piramide beginnen.
ENSCHEDE - FC Twente krijgt waarschijnlijk nog deze week te horen of het wordt berispt, een boete van maximaal 45.000 euro krijgt of in het uiterste geval de proflicentie kwijtraakt. De club uit Enschede hangt een straf boven het hoofd als de licentiecommissie van de KNVB de relatie met investeringsmaatschappij Doyen bewezen acht. Die zou invloed hebben gehad op het het clubbeleid.
Volgens een woordvoerder van de KNVB hoeft FC Twente voorlopig nog niet te vrezen voor puntenaftrek. Dat zou wel kunnen als de licentiecommissie de aanklager betaald voetbal inschakelt en de zaak voor de tuchtcommissie laat komen. In dat geval bestaat de kans dat de club wel punten moet inleveren.
Gesprek
Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal, verklaarde dinsdagavond na de algemene vergadering betaald voetbal dat hij op persoonlijke titel hoopt dat FC Twente behouden blijft voor het Nederlandse profvoetbal. ,,Ik ben niet de licentiecommissie, maar FC Twente hoort natuurlijk wel in ons voetbal thuis. We hebben intensief contact met de directie van FC Twente, daar zitten nu goede mensen. We zijn ook met de gemeente Enschede in gesprek.''
Voorgelogen
Van Oostveen is geschrokken van de financi?le problemen in Enschede. ,,Het lijkt, en daar moet ik voorzichtig mee zijn, maar het lijkt dus alsof de licentiecommissie is voorgelogen'', zei hij over de vermeende samenwerking van de club met investeringsmaatschappij Doyen.
Sinds wanneer heeft Twente eigenlijk die contracten met Doyen afgesloten?
Dan kan dus het gelul dat Twente de titel op die manier gekocht' heeft ook de prullenbak in.Januari 2014.
Het lijkt allemaal met een boete van 45.000 euro afgekocht te kunnen worden. Eind goed al goed.
Dan kan dus het gelul dat Twente de titel op die manier gekocht' heeft ook de prullenbak in.
Dan kan dus het gelul dat Twente de titel op die manier gekocht' heeft ook de prullenbak in.