Pascallovic
Well-known member
Dan heb je lekker controle over wat er binnen je club gebeurd."Twente gaat samen met de KNVB op zoek naar de juiste contracten."
Sorry, maar toen ik dat hoorde van van de Belt moest ik even lachen.
Dan heb je lekker controle over wat er binnen je club gebeurd."Twente gaat samen met de KNVB op zoek naar de juiste contracten."
Sorry, maar toen ik dat hoorde van van de Belt moest ik even lachen.
Dat zou wel leuk zijn.
Liever zie ik ze samengaan met S04.
Op de Zuidpool is er geen voetbalcompetitie?Ik zie liever dat ze samengaan met River Plate.
Er gaan geruchten dat de op 1 na rijkste man ( tevens supporter op vak P ) van Nederland Twente gaat redden.
Die geruchten gaan al een tijdje.Er gaan geruchten dat de op 1 na rijkste man ( tevens supporter op vak P ) van Nederland Twente gaat redden.
Er gaan geruchten dat de op 1 na rijkste man ( tevens supporter op vak P ) van Nederland Twente gaat redden.
Het is nog niet eens zeker of FC Twente nog te redden is. Als ze daadwerkelijk gerommeld hebben met documenten om de KNVB om de tuin te leiden, dan is het intrekken van de proflicentie helemaal geen vreemde sanctie.
Haha, wat ben je er weer snel bij.
Ja, want Ziyech...
Hoe zat dat ook alweer?
Hoe zat dat ook alweer?
Hij wilde toch liever minder verdienen bij Twente dan dat hij voor het grote geld van Feyenoord ging ?
Hoe zat dat ook alweer?