Of geen degradatie uit de Eerste Divisie.En mocht dat niet gebeuren lijkt het me dat de 1e divisie komend jaar alsnog uit 19 ploegen bestaat (met dan mogelijk versterkte promotie vanuit 2e divisie).
Of geen degradatie uit de Eerste Divisie.En mocht dat niet gebeuren lijkt het me dat de 1e divisie komend jaar alsnog uit 19 ploegen bestaat (met dan mogelijk versterkte promotie vanuit 2e divisie).
Wat iedereen al dacht. De KNVB is mild.
Daar denken ze in Enschede heel anders over...
In Enschede geloven ze dat er een complot bestaat tussen alle eredivisieclubs, KNVB, licentiecommissie, beroepscommissie en de rechter tegen FC Twente. Waarschijnlijk vergeet ik nog een paar partijen die eveneens in het complot zitten.
Die lijden het complet!!!
In Enschede geloven ze dat er een complot bestaat tussen alle eredivisieclubs, KNVB, licentiecommissie, beroepscommissie en de rechter tegen FC Twente. Waarschijnlijk vergeet ik nog een paar partijen die eveneens in het complot zitten.
Hoe FC Twente de sociale en economische motor is van onze regio
Je blijft lachen met die Tubantia. Ik ga in de toekomst wel op de fiets.
Alsof ondernemers niet meer kunnen netwerken zonder FC Twente. Zal een mooie impuls zijn voor de regionale amateurclubs.
Hoe FC Twente de sociale en economische motor is van onze regio
Je blijft lachen met die Tubantia. Ik ga in de toekomst wel op de fiets.
De motor van de regio is toch dat vliegveld?
Als de directie nou direct vanaf de uitspraak van de licentiecommissie keihard aan het werk was gegaan was er al niks meer aan de hand geweest. Waren er al 15.000 seizoenskaarten verkocht, hadden de sponsors bijgetekend, waren en afspraken gemaakt met schuldeisers en had Twente zonder probleem door kunnen draaien in de Jupiler League.
Zou niet weten waarom de Eredivisie ploegen zouden helpen. Daarvoor mis ik nederigheid bij zowel het huidige bestuur als de fans van FC Twente. Jupiler League lijkt mij gewoon een terechte sanctie. Het zou echt onbestaanbaar zijn als de clubs dan met een oplossing komen, dat ze toch in de Eredivisie mogen blijven. Duurt overigens best lang die uitspraak van de tuchtcommissie, ben erg benieuwd wat voor politieke spelletjes daarachter zitten.