FC Twente Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Daar denken ze in Enschede heel anders over... ;)

In Enschede geloven ze dat er een complot bestaat tussen alle eredivisieclubs, KNVB, licentiecommissie, beroepscommissie en de rechter tegen FC Twente. Waarschijnlijk vergeet ik nog een paar partijen die eveneens in het complot zitten.
 

Sensini

Active member
In Enschede geloven ze dat er een complot bestaat tussen alle eredivisieclubs, KNVB, licentiecommissie, beroepscommissie en de rechter tegen FC Twente. Waarschijnlijk vergeet ik nog een paar partijen die eveneens in het complot zitten.

DVK
 

Max

Administrator
Forumleiding
VI doet ook mee. Heeft een stuk gepubliceerd in lijn met de gedachtegang van Sporre.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In Enschede geloven ze dat er een complot bestaat tussen alle eredivisieclubs, KNVB, licentiecommissie, beroepscommissie en de rechter tegen FC Twente. Waarschijnlijk vergeet ik nog een paar partijen die eveneens in het complot zitten.

De DFB, want die laten Twente niet direct in de 1.Bundesliga toe.
 

de waan

Well-known member
Alsof ondernemers niet meer kunnen netwerken zonder FC Twente. Zal een mooie impuls zijn voor de regionale amateurclubs.
 

De Wolf

Well-known member
Heracles doet het vrij aardig, Ajax en Feyenoord komen daar ook op bezoek dus er zullen wel wat ondernemers die kant op trekken.
 

de waan

Well-known member
Als de directie nou direct vanaf de uitspraak van de licentiecommissie keihard aan het werk was gegaan was er al niks meer aan de hand geweest. Waren er al 15.000 seizoenskaarten verkocht, hadden de sponsors bijgetekend, waren en afspraken gemaakt met schuldeisers en had Twente zonder probleem door kunnen draaien in de Jupiler League.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als de directie nou direct vanaf de uitspraak van de licentiecommissie keihard aan het werk was gegaan was er al niks meer aan de hand geweest. Waren er al 15.000 seizoenskaarten verkocht, hadden de sponsors bijgetekend, waren en afspraken gemaakt met schuldeisers en had Twente zonder probleem door kunnen draaien in de Jupiler League.

Precies. Als je niet keihard roept dat je failliet gaat, dan is de kans kleiner dat schuldeisers direct hun geld gaan opeisen. In veel leningsovereenkomsten staan bepalingen dat schulden direct opeisbaar zijn op het moment dat faillissement in zicht is.

Werkelijk schandalig als de eredivisieclubs alsnog concessies gaan doen richting FC Twente. FC Twente heeft gegokt en gaat wellicht verliezen. Dat de dood erop volgt is de consequentie van het spelen van Russisch roulette. 95% van de reaguurders onder berichten van Tubantia en op fora zijn groot voorstander van Russisch roulette, dus laat ze lekker hun zin krijgen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zou niet weten waarom de Eredivisie ploegen zouden helpen. Daarvoor mis ik nederigheid bij zowel het huidige bestuur als de fans van FC Twente. Jupiler League lijkt mij gewoon een terechte sanctie. Het zou echt onbestaanbaar zijn als de clubs dan met een oplossing komen, dat ze toch in de Eredivisie mogen blijven. Duurt overigens best lang die uitspraak van de tuchtcommissie, ben erg benieuwd wat voor politieke spelletjes daarachter zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou niet weten waarom de Eredivisie ploegen zouden helpen. Daarvoor mis ik nederigheid bij zowel het huidige bestuur als de fans van FC Twente. Jupiler League lijkt mij gewoon een terechte sanctie. Het zou echt onbestaanbaar zijn als de clubs dan met een oplossing komen, dat ze toch in de Eredivisie mogen blijven. Duurt overigens best lang die uitspraak van de tuchtcommissie, ben erg benieuwd wat voor politieke spelletjes daarachter zitten.

Ik vrees het ergste. Een behoorlijke club mensen uit de voetballerij heeft een advertentie geplaatst in de Telegraaf. FC Twente gaat gewoon ermee wegkomen
 
Bovenaan