gevegt
Well-known member
Dat zal best, maar vandaag was Feyenoord minstens zo goed.
Dat doet Feyenoord het hele seizoen al. Vooral Immers, Kazim en El Ahmadi zijn er heel goed in.
Dat zal best, maar vandaag was Feyenoord minstens zo goed.
Volgens het AD is Feyenoord bij winst op Groningen zeker van de 3e plaats. Rekenen is schijnbaar te moeilijk voor de sportredactie daar.
Haha wat sukkel.Rutten na afloop: "De man die de gelijkmaker binnenschiet had bij Feyenoord kunnen spelen".
Wat een enorme kinderachtige lul is het eigenlijk.
Hij had zelf ook door dat hij dat beter niet had kunnen zeggen.Rutten na afloop: "De man die de gelijkmaker binnenschiet had bij Feyenoord kunnen spelen".
Rutten na afloop: "De man die de gelijkmaker binnenschiet had bij Feyenoord kunnen spelen".
Chery moet je gewoon als vervanger van Clasie halen. In Januari was het een onnodige aankoop omdat we toch ruim in de middenvelders zitten.
Chery moet je gewoon als vervanger van Clasie halen. In Januari was het een onnodige aankoop omdat we toch ruim in de middenvelders zitten.
De kans is helaas vrij nihil maar als ik trainer was geweest had ik Nelom er na die lamlendige actie's toch ?cht afgehaald.
De gehele technische staf keek ernaar en vond 't wel best geloof ik. Ik hoop echt dat Gio volgend jaar uit een ander vaatje tapt.
We hebben een trainer die het zoekt in de excuses. Nu lag het aan de cover van het Feyenoord-magazine met daarop Kuijt in een Feyenoord-shirt en aan Chery.
Ik ben de man meer dan zat. De laatste weken voetballen we alsof we punaises in de schoenen hebben.