FC Groningen - Feyenoord

Keyser S?ze

New member
Rutten na afloop: "De man die de gelijkmaker binnenschiet had bij Feyenoord kunnen spelen".

Wat een enorme kinderachtige lul is het eigenlijk.
 

erka

Well-known member
Heeft ie dat echt gezegd? Daar ben je dan ook mooi klaar mee als clubleiding denk ik.
 

Jozsef

New member
Rutten na afloop: "De man die de gelijkmaker binnenschiet had bij Feyenoord kunnen spelen".

Wat een enorme kinderachtige lul is het eigenlijk.

Achteraf is makkelijk praten. We hebben nu eenmaal die goedgevulde spaarpot niet, klaar. Hij laat zich wel erg kennen hier hoor. Ik zeg oprutten!
 

inhethoekje

Active member
Na dat gejank van die gast waarbij hij deed of hij een uppercut kreeg van Bouhlarouz en ter aarde stortte als was hij geraakt door ene Mike Tyson hoop ik oprecht dat PEC Zwolle de KNVB beker wint, wat een stelletje jankmuilen lopen er daar rond zeg.

De hele wedstrijd worden ze gespaard door Feyenoord zodat ze de finale niet missen door een kaart maar op het einde het zelf wel gaan doen.

Stelletje matennaaiers daar in Groningen, voor de rest was het wederom zwaar kut wat Feyenoord liet zien dus over de wedstrijd ga ik het maar niet hebben, wat een lamzakken.
 

De Wolf

Well-known member
Chery moet je gewoon als vervanger van Clasie halen. In Januari was het een onnodige aankoop omdat we toch ruim in de middenvelders zitten.
 

inhethoekje

Active member
Chery moet je gewoon als vervanger van Clasie halen. In Januari was het een onnodige aankoop omdat we toch ruim in de middenvelders zitten.

Die stonden na afloop te miespelen met hun hand voor de mond dus ik denk dat Chery er straks komt, hij versprak zich na afloop ook omdat hij het fijn vond om zijn vriend de Labrador weer te zien, en ik denk dat dat niet was omdat hij hem vanmiddag zag maar volgend seizoen met hem mag samenspelen.
 

Jozsef

New member
De kans is helaas vrij nihil maar als ik trainer was geweest had ik Nelom er na die lamlendige actie's toch ?cht afgehaald.
De gehele technische staf keek ernaar en vond 't wel best geloof ik. Ik hoop echt dat Gio volgend jaar uit een ander vaatje tapt.
 

inhethoekje

Active member
De kans is helaas vrij nihil maar als ik trainer was geweest had ik Nelom er na die lamlendige actie's toch ?cht afgehaald.
De gehele technische staf keek ernaar en vond 't wel best geloof ik. Ik hoop echt dat Gio volgend jaar uit een ander vaatje tapt.

Die jongen kijkt zo sloom uit zijn ogen dat zijn lichaam niet doet wat zijn hersenen willen, en zelfs dan is zijn reactie 1 minuut te laat.

Blowjunk.
 

Fabian

Active member
We hebben een trainer die het zoekt in de excuses. Nu lag het aan de cover van het Feyenoord-magazine met daarop Kuijt in een Feyenoord-shirt en aan Chery.

Ik ben de man meer dan zat. De laatste weken voetballen we alsof we punaises in de schoenen hebben.
 

inhethoekje

Active member
We hebben een trainer die het zoekt in de excuses. Nu lag het aan de cover van het Feyenoord-magazine met daarop Kuijt in een Feyenoord-shirt en aan Chery.

Ik ben de man meer dan zat. De laatste weken voetballen we alsof we punaises in de schoenen hebben.

Helemaal mee eens.

Aan alles merk je dat hij baalt dat hij iets te makkelijk heeft gezegd niet meer door te willen gaan.
Overal zoekt hij nu naar excuses.

Als we verliezen van Vitesse dan ligt het waarschijnlijk aan de nieuwe spelersbus, die is te vroeg in gebruik genomen, had pas in het nieuwe seizoen mogen gebeuren van Rutten.

PS.

Die nieuwe bus is overigens echt prachtig, mooier als de huidige.
 
Bovenaan