FC Groningen - Feyenoord

Batigoal

Well-known member
Boulahrouz twee wedstrijden geschorst. Zijn Feyenoorder zijn zit er daarmee op als er geen play-offs gespeeld hoeven te worden.

Nu ga ik hem niet missen hoor, maar kan die aansteller van Groningen ook gestraft worden met dat belachelijke toneelspelletje?

Lullig inderdaad voor hem, want als er eentje natuurlijk een rode kaart had verdiend was het zijn ploeggenoot El Ahmadi wel. Al is die dit seizoen vaker goed gebleken in het ontlopen van een rode kaart, ook een kwaliteit.
 

Eresd?g?

Banned
Nee maar net als GAE en Vitesse zal Zwolle ook winnen van Feyenoord; -) Zwolle verdiende overigens wel de winst tegen een lamlendig Ajax....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou niet al je geld erop in zetten dat Vitesse en Zwolle van Feyenoord gaan winnen ondanks een quotering van 11,6.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Groningen - Feyenoord

Wanneer was Feyenoord ook al weer voor het laatst kampioen?

Gelukkig vraag je me niet om alle veertien kampioensjaren te benoemen. Ik weet alleen de laatste twee met honderd procent zekerheid. Weet jij wel alle AZ kampioensjaren of kom jij ook niet verder dan de laatste twee?
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Gelukkig vraag je me niet om alle veertien kampioensjaren te benoemen. Ik weet alleen de laatste twee met honderd procent zekerheid. Weet jij wel alle AZ kampioensjaren of kom jij ook niet verder dan de laatste twee?
Zegt veel dat je niet eens alle kampioens jaren van je eigen club uit je hoofd weet.

En voor je het gaat vragen. AZ was kampioen in 1981, 1996, 1998 en 2009.
 

SanMark.

Well-known member
Dan blijft het bij twee wedstrijden. Je vliegt er gelijk uit met deze instelling.

@Erka: FC Groningen is al jarenlang de grootste zeikploeg en kaartzeikclub van alle tegenstanders die ik tegen Feyenoord zie spelen. Ook vandaag weer de toneelvereniging.
Je hebt het daar altijd maar druk mee en je allergrootste held ligt bij elk wisewasje op de grond.
 
Bovenaan