Pascallovic
Well-known member
Stegeman verkoos een contract bij Go Ahead ook boven een verlenging en nog een jaar Eredivisie bij Heracles.Beide kan ik me niet voorstellen.
Stegeman verkoos een contract bij Go Ahead ook boven een verlenging en nog een jaar Eredivisie bij Heracles.Beide kan ik me niet voorstellen.
Als dit het niveau is gaat het een heel zwaar jaar worden voor Emmen.Jason Bourdouxhe komt transfervrij over van Helmond Sport en tekent een contract voor ??n seizoen.
Als dit het niveau is gaat het een heel zwaar jaar worden voor Emmen.
Fleuren heeft heel wat linksbacks van buitenaf overleefd, maar Bourdouxhe was nog wel de makkelijkste prooi. Hij heeft het nog geen twee wedstrijden volgehouden.Dat is toch die gast die door Niels Fleuren uit de basis werd gespeeld?
Jaar daarna bedoel je neem ik aan?De Niels Fleuren die het seizoen daarvoor bij Emmen geen basisplaats kon veroveren.
Ze krijgen een half miljoen van de provincie om alles in en rondom het stadion Eredivisie-proof te maken. Ik ben benieuwd of ze het vol gaan krijgen, op hoeveel seizoenkaarten zitten ze ondertussen?
Kan op zich wel begrijpen dat Emmen zich wil professionaliseren nu ze door de KNVB verplicht worden een persvoorlichter aan te stellen. Echter hoor je zo'n clubman daarbij aan boord te kunnen houden Het is vast niet in samenspraak maar met die man gegaan en slecht gecommuniceerd. Anders kom je er echt wel uit.