FC Emmen

Unregistere

Well-known member
Go Ahead heeft nog best wat geld volgens mij. En Veldmate heeft het al eens in de eredivisie geprobeerd, misschien beviel dat niet zo en schat hij in dat er met Go Ahead kans is op een titel / promotie. We zullen het wel nooit weten.
 

Deathprod

Active member
Jason Bourdouxhe komt transfervrij over van Helmond Sport en tekent een contract voor ??n seizoen.
 

Makanaky

Well-known member
Pffff, gaat niet goed. De archivaris en parttime-persvoorlichter sinds 1985 er ook al uitgeflikkerd. Over 2 jaar kunnen ze z? weer in het rechterrijtje van de JL staan.
 

Abubakari

Well-known member
Tenenkrommende reactie van de directeur. Ze zetten een echte clubman die tegen onkostenvergoeding 40 uur per week echt heel veel voor de club deed op straat omdat ze gaan professionaliseren, de man is diep teleurgesteld, zo zeer zelfs dat ie niet meer naar zijn club wil gaan kijken en meneer de directeur "herkent zich niet in de kritiek". :werder:
 

Makanaky

Well-known member
Ja, het is niet de warmste club, nooit geweest ook. Veel sponsors zijn in het verleden al weggelopen uit onvrede met het clubbeleid. Dat Veldmate juist nu vertrekt naar GAE mag ook een teken aan de wand heten.
 

Pascallovic

Well-known member
Kan op zich wel begrijpen dat Emmen zich wil professionaliseren nu ze door de KNVB verplicht worden een persvoorlichter aan te stellen. Echter hoor je zo'n clubman daarbij aan boord te kunnen houden Het is vast niet in samenspraak maar met die man gegaan en slecht gecommuniceerd. Anders kom je er echt wel uit.
 

Deathprod

Active member
Ze krijgen een half miljoen van de provincie om alles in en rondom het stadion Eredivisie-proof te maken. Ik ben benieuwd of ze het vol gaan krijgen, op hoeveel seizoenkaarten zitten ze ondertussen?
 

Joost

Well-known member
Ze krijgen een half miljoen van de provincie om alles in en rondom het stadion Eredivisie-proof te maken. Ik ben benieuwd of ze het vol gaan krijgen, op hoeveel seizoenkaarten zitten ze ondertussen?

Die waren in een uurtje uitverkocht.
 

Unregistere

Well-known member
Kan op zich wel begrijpen dat Emmen zich wil professionaliseren nu ze door de KNVB verplicht worden een persvoorlichter aan te stellen. Echter hoor je zo'n clubman daarbij aan boord te kunnen houden Het is vast niet in samenspraak maar met die man gegaan en slecht gecommuniceerd. Anders kom je er echt wel uit.

Ja, ze moesten denk ik wel iemand anders aantrekken als persvoorlichter. Dat gaat in de eredivisie niet werken met een man van 75, vrees ik.

Maar ze hadden hem die andere baantjes best kunnen laten doen, zou je zeggen.
 
Bovenaan