FC Den Bosch

JMD

Well-known member
En heb je al je beklag via Twitter gedaan?
Nee hoor, het was ook niet als kritiek op VI bedoeld. Het mooie daarvan was juist dat niemand dat was opgevallen toen. Pas toen een Studiosportverslaggever (ik meen dat het d'n Evert was) aan hem de vraag stelde: 'wat wil je de komende jaren nog gaan doen met je carri?re, je bent immers al vrij oud?' antwoordde Vd Eede toen, 'dat is een fout van VI, iedereen heeft het daardoor over dat ik zo oud ben, maar ik ben 10 jaar jonger'. Het bewijs dat in het pre-internettijdperk die seizoensgids door de hele voetbalwereld voor 100% waar werd aangenomen. :)


Tegenwoordig zouden de Ronalds van deze wereld inderdaad al via twitter VI op zo'n fout wijzen.
 

Batigoal

Well-known member
Darri wordt inderdaad de rest van het seizoen verhuurd aan FC Den Bosch. Hij moest weg bij NEC na ruzie met trainer De Gier, maar als Boessen hem in het gareel weet te houden is hij natuurlijk een uitstekende versterking voor de titelstrijd.
 

Pascallovic

Well-known member
Darri wordt inderdaad de rest van het seizoen verhuurd aan FC Den Bosch. Hij moest weg bij NEC na ruzie met trainer De Gier, maar als Boessen hem in het gareel weet te houden is hij natuurlijk een uitstekende versterking voor de titelstrijd.
Nou, uitstekende versterking. Er is nog nooit een club geweest die het jammer vond dat Darri weg was. Voor een aanvaller niet zulke hele indrukwekkende cijfers. Ook niet bij NEC.
 
Bovenaan