FC Den Bosch

zwammy

Well-known member
Ik heb geld op unibet gezet op kampioenschap. Stond op 76 euro, kunde een gokje aan wagen.
 

Batigoal

Well-known member
En in de VI staat dat ze bezig zijn met de spelmaker van het Deense Esbjerg, Parunashvili, ook een Georgi?r.
 

de waan

Well-known member
Ik dacht dat Adri Timmer uit Lienden en Joop Munsterman uit Hengelo de laatste contacten waren die Johan nog had.
 

JMD

Well-known member
Die transfersom van 1.7 miljoen, is dat een record voor een eerste divisieclub?

Dat moet haast wel ja.

Maar als Twente komende zomer niet promoveert zal Twente dat record ongetwijfeld gaan verbeteren, want ze moeten binnen 2 seizoenen terug. Als dat tot financi?le problemen leidt zullen ze zeggen dat dat door anderen komt, die eindigden namelijk boven hen in de competitie, en dat mag niet. :p
 

SanMark.

Well-known member
Dat moet haast wel ja.

Maar als Twente komende zomer niet promoveert zal Twente dat record ongetwijfeld gaan verbeteren, want ze moeten binnen 2 seizoenen terug. Als dat tot financi?le problemen leidt zullen ze zeggen dat dat door anderen komt, die eindigden namelijk boven hen in de competitie, en dat mag niet. :p

Zo heb je riedeltje weer afgewerkt.

Vervuil anders daar alleen het Twente topic even mee en niet een topic wat er niets mee te maken heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Ik wil alvast even zeggen dat ik altijd al fan ben geweest van Den Bosch. Schitterende club met indrukwekkende historie die uiteraard op het hoogste niveau en in Europa thuis hoort.
 

SanMark.

Well-known member
Ik wil alvast even zeggen dat ik altijd al fan ben geweest van Den Bosch. Schitterende club met indrukwekkende historie die uiteraard op het hoogste niveau en in Europa thuis hoort.

Jij bent er weer rijkelijk laat mee.

Ik ben al fan sinds de tackles van van de Hoorn de splijtende passes van Scholten en het geweldige doelpunt van van Grinsven.

En dan hebben ze ook nog de eer gehad om de tegenstander te zijn van het allermooiste doelpunt uit de historie van de ere divisie.
 

Batigoal

Well-known member
Jij bent er weer rijkelijk laat mee.

Ik ben al fan sinds de tackles van van de Hoorn de splijtende passes van Scholten en het geweldige doelpunt van van Grinsven.

En dan hebben ze ook nog de eer gehad om de tegenstander te zijn van het allermooiste doelpunt uit de historie van de ere divisie.

Als ik een kind krijg noem ik hem Brummel!
 

JFK

Well-known member
Ik hebben een tattoo van Wim van der Horst op mijn rug.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Het sambavoetbal met Mourad onder Wiljan Vloet kon mij ook altijd zeer bekoren.
 
Bovenaan