F1, IndyCar, Nascar Topic

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb alweer genoeg gezien, MB oppermachtig, precies waar ik al bang voor ben en dan zijn de komende 2 circuits ook in het voordeel van MB. Die hebben duidelijk het momentum.
Verstappen mag nog uitkijken voor Bottas voor plek 2 want die is heel sterk dit weekend.
Zal toch godverdorie gebeuren dat je het kwijt raakt omdat Hamilton de laatste 4 races wint.

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja enorm zuur. Op het moment dat het seizoen vroegtijdig Verstappen zijn kant op moest gaan ging het steeds mis.

Eef de Kip

Well-known member
De MB is echt belachelijk goed. een halve seconde, dat wordt morgen P2 als maximale resultaat.
Over 2 weken de snelste baan van de kalender dus het wordt hopen op mechanisch pech voor Hamilton want anders wordt het wel erg lastig.

JMD

Well-known member
De MB is echt belachelijk goed. een halve seconde, dat wordt morgen P2 als maximale resultaat.
Over 2 weken de snelste baan van de kalender dus het wordt hopen op mechanisch pech voor Hamilton want anders wordt het wel erg lastig.
Ik heb het circuit van SA nog niet echt goed bekeken, maar dat is dus nog sneller dan Monza?

Bovenaan