gevegt
Well-known member
RB doet het zelfde naar hun toe.Hij pakt gewoon iedere mogelijkheid om Verstappen te kunnen naaien. Ik zie liever dat ze het samen op de baan uitvechten.
RB doet het zelfde naar hun toe.Hij pakt gewoon iedere mogelijkheid om Verstappen te kunnen naaien. Ik zie liever dat ze het samen op de baan uitvechten.
Ben ik ook geen fan van.RB doet het zelfde naar hun toe.
Oké.Ben ik ook geen fan van.
RB doet het zelfde naar hun toe.
Nog wel, de discussie over de achtervleugel loopt nog.Zijn ze helaas minder succesvol in.
Nog wel, de discussie over de achtervleugel loopt nog.
Nee, dat zou wel heel ridicuul zijn.Die loopt toch al een hele tijd? Zie jij daar echt nog een beslissing in het voordeel van RB in die drie laatste races?
5000 euro.Gordels te vroeg los, dus geldboete.
Dit pik ik net op,
Voorlopig geen protest Red Bull tegen achtervleugel Mercedes: 'Niet genoeg bewijs'
Helmut Marko lijkt (voorlopig) uit te sluiten dat Red Bull een protest indient tegen de achtervleugel van Mercedes.www.formule1.nl
Voorlopig dus.
Gelukkig reageert Marko in de loop van de week vaak iets ongenuanceerder.Misschien doen ze een Wolffje en zeggen ze het één en doen ze het andere. Maar meestal blaast Marko wel hoog van de toren. Valt mij tegen hoe bescheiden hij nu is.
En anders Mattie ValkIk denk dat je voor een objectief geluid al snel uit komt bij Tom Coronel en Jan Lammers.
En anders Mattie Valk