F1, IndyCar, Nascar Topic

gevegt

Well-known member
True. Met een gemiddelde motorstand ging deze naar Verstappen. In die zin hebben zij hier slim de punten gepakt. Qatar en Saudi Arabië zijn een black box in alle opzichten.
Niet helemaal waar.
Op een circuit met weinig redelijk snelle bochten en lange rechte stukken is MB in het voordeel.
 

gevegt

Well-known member
Natuurlijk vindt dat eikeltje aan tafel dat Hamilton dat pleasen heel goed doet.
Het zit in de genen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Niet helemaal waar.
Op een circuit met weinig redelijk snelle bochten en lange rechte stukken is MB in het voordeel.
Ik vrees dat de komende 3 races in het voordeel van MB zijn. Alles zal afhangen van de motor stand van MB. Als ze die zo kunnen houden als vandaag ( wat ik me niet voor kan stellen) dan hoef je die 3 races geeneens meer te houden.
Maar goed, je moet er toch niet aan denken dat Ham de laatste 4 races wint voor Verstappen en zo wk wordt.
 

gevegt

Well-known member
Ik vrees dat de komende 3 races in het voordeel van MB zijn. Alles zal afhangen van de motor stand van MB. Als ze die zo kunnen houden als vandaag ( wat ik me niet voor kan stellen) dan hoef je die 3 races geeneens meer te houden.
Maar goed, je moet er toch niet aan denken dat Ham de laatste 4 races wint voor Verstappen en zo wk wordt.
Ik heb de layouts van de komende circuits niet in mijn hoofd zitten, maar ook vandaag was RB sneller in het bochtige gedeelte. Dus nog niet alles is gespeeld.
Misschien heeft Honda ook nog iets achter de hand.
Hoop doet leven.
 

JMD

Well-known member
Abu Dhabi is vooral veel rechte stukken en wat langzame bochten.

Saudi Arabië en Qatar hebben we alleen op papier gezien voorlopig.
 

gevegt

Well-known member
Echt een verschrikkelijke vent. Vergeet gemakshalve dat zij ook de vleugel hebben mogen vervangen zonder uit de pitstraat te hoeven starten.
Ik mag hem wel. Die man leidt al jaren MB en zet echt alles op alles om dit jaar te winnen.
Wat tegen hem spreekt is zijn lichaamstaal, dit weekend. Hij lijkt vermoeid en gestrest.
 

De Wolf

Well-known member
Echt een verschrikkelijke vent. Vergeet gemakshalve dat zij ook de vleugel hebben mogen vervangen zonder uit de pitstraat te hoeven starten.
Hij pakt gewoon iedere mogelijkheid om Verstappen te kunnen naaien. Ik zie liever dat ze het samen op de baan uitvechten.
 
Bovenaan