Haha ja, en meteen schakelen met een camera met geluid naar RB.Voor het eerst volgens mij dat MV werd uitgejouwd.
Ze draaiden het geluid zachter van het publiek.
Ik vrees dat de komende 3 races in het voordeel van MB zijn. Alles zal afhangen van de motor stand van MB. Als ze die zo kunnen houden als vandaag ( wat ik me niet voor kan stellen) dan hoef je die 3 races geeneens meer te houden.Niet helemaal waar.
Op een circuit met weinig redelijk snelle bochten en lange rechte stukken is MB in het voordeel.
Ik heb de layouts van de komende circuits niet in mijn hoofd zitten, maar ook vandaag was RB sneller in het bochtige gedeelte. Dus nog niet alles is gespeeld.Ik vrees dat de komende 3 races in het voordeel van MB zijn. Alles zal afhangen van de motor stand van MB. Als ze die zo kunnen houden als vandaag ( wat ik me niet voor kan stellen) dan hoef je die 3 races geeneens meer te houden.
Maar goed, je moet er toch niet aan denken dat Ham de laatste 4 races wint voor Verstappen en zo wk wordt.
Omdat hij zijn gordel in de uitloopronde losmaakte...Hamilton moet naar de stewards.
Hamilton moet naar de stewards.
Diskwalificatie!!!!11!f345^6^&5@2q!!elf.Gordels te vroeg los, dus geldboete.
Ik mag hem wel. Die man leidt al jaren MB en zet echt alles op alles om dit jaar te winnen.Echt een verschrikkelijke vent. Vergeet gemakshalve dat zij ook de vleugel hebben mogen vervangen zonder uit de pitstraat te hoeven starten.
Hij pakt gewoon iedere mogelijkheid om Verstappen te kunnen naaien. Ik zie liever dat ze het samen op de baan uitvechten.Echt een verschrikkelijke vent. Vergeet gemakshalve dat zij ook de vleugel hebben mogen vervangen zonder uit de pitstraat te hoeven starten.
RB doet het zelfde naar hun toe.Hij pakt gewoon iedere mogelijkheid om Verstappen te kunnen naaien. Ik zie liever dat ze het samen op de baan uitvechten.
Ben ik ook geen fan van.RB doet het zelfde naar hun toe.
Oké.Ben ik ook geen fan van.