Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat doorrijden van Lewis is niet erg slim. Die tijd moet ie later nog maar dicht zien te rijden op Max en daarna moet je er nog voorbij, wat niet gaat lukken.
Edit: Hoppa en het verschil van 1 naar 6 seconden.
Hij gaat denk ik wel doorrijden of straks naar de rode. Maar dan ligt hij achter Hamilton en hier kun je vrijwel niet inhalen. Wordt nog giga spannend dit zeg.
Hij gaat denk ik wel doorrijden of straks naar de rode. Maar dan ligt hij achter Hamilton en hier kun je vrijwel niet inhalen. Wordt nog giga spannend dit zeg.
Ik denk dat je nu gewoon door moet tot het eind, het gat naar P3 is 45 seconden, dus die gok kan je wel wagen om je banden aan gort te rijden. Als je nu stopt is het klaar, zeker omdat het gat na de stop nu al minimaal 5 seconde is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.