JMD
Well-known member
Ik had het over de teamleiding... Als je 2 coureurs allebei op 1 minuut worden gereden en dicht bij elkaar zitten, betekent het dat de auto niet goed is.Vettel faalhaas zit er nog.
Wat is er?Wtf Ziggo.
Ik had het over de teamleiding... Als je 2 coureurs allebei op 1 minuut worden gereden en dicht bij elkaar zitten, betekent het dat de auto niet goed is.Vettel faalhaas zit er nog.
Wat is er?Wtf Ziggo.
Wat is er?
Zo heel af en toe heb ik er nog wel verstand van...
Klopt, die gingen ineens heel snel dood. Ook omdat Hamilton ineens heel snel ging rijden, waardoor Verstappen harder moest.
En JMD, heb je Max zelf nog even beluisterd zojuist of ben je jezelf nog op borst aan het slaan?
Ik blijf de plek van Kvyat toch een aparte vinden. Zoals je idd terecht zegt heeft die zijn kans gehad. Waarom zit die dan in het 'opleidingsteam'? En als je hem nu niet doorschuift, wanneer dan wel? Geef dan een ander jonkie de kans. Toen Verstappen daar kwam zat hij met Sainz in het team, dat waren toch ook 2 jonkies, de resultaten werden er niet minder door.
Zal de politie in Noord Holland blij mee zijn. Volledige speelronde in de Eredivisie inclusief thuiswedstrijden van Ajax (potentiele kampioenswedstrijd + huldiging) en AZ op 3 mei, een F1 weekend en de dagen er na dodenherdenking (op de Dam) + bevrijdingsdag.:cab:
Hebben ze dat ook maar weer gehad. Daarvoor nog Koningsdag.
En natuurlijk het songfestival.